تاریخ انتشار :جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۰
۰
plusresetminus
مسئول جامعه زنان شهرستان نرماشیر:

حجاب، زنان را از چشم بیماردلان دور می کند

مسئول جامعه زنان شهرستان نرماشیر گفت: زنان برای دور بودن از چشم بیماردلان باید حجاب را رعایت کنند.
حجاب، زنان را از چشم بیماردلان دور می کند
زیور رستم‌آبادی مسئول جامعه زنان شهرستان نرماشیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری 《راه آرمان》 بیان کرد: خداوند حجاب را برای زنان واجب نمود، تا از چشم بیماردلان در امان بمانند.

وی افزود: حجاب برای بانوان ضروری و بیان‌‌گر وقار و افتخار زن است، چراکه قلعه‌ای برای پاسداری از گوهر عفاف است.

مسئول جامعه زنان شهرستان نرماشیر گفت: دزدان از دیوار کوتاه بدحجابی راحت‌تر به حریم کرامت زنان ورود می‌کنند، زنان با حجاب از این‌گونه تعرض‌های شیطانی مصون‌ترند.

زیور رستم‌آبادی تصریح کرد: خوشا به‌حال آنان که نگهبان مزرعه نجابت، حیا و‌ عفاف هستند و با پوشش صحیح و کامل ، محیط را هم برای خودشان ایمن می‌سازند و هم وسیله گناه افتادن دیگران را فراهم نمی‌کنند.
وی گفت: خودنمایی و خود نشان‌دادن،  از نیازهای طبیعی زنان و دختران می‌باشد، اگر به‌صورت مثبت و در راه درست  و در خود اعتدال استفاده شود، سازنده و مفید است.

مسئول جامعه زنان شهرستان نرماشیر افزود: حجاب زنان اگر بی‌حد و مرز باشد،  نه تنها بعنوان بیماری روانی، بلکه آفتی است بسیار خطر ناک که برای فرد و‌ جامعه ضررهای فراوانی خواهد داشت و باعث از بین‌رفتن ارزش‌ها خواهد شد و چه‌بسا موجب سوء قصد به جان و ناموس زنان می‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه بعد از قضیه اتفاقات زن، زندگی، آزادی، برنامه‌ای جدی  از مجلس و دولت ارائه نشد.

رستم‌آبادی گفت: از مجلس انقلابی بابت عدم‌حمایت طرح خوب سردار رادان در مبارزه با کشف حجاب گله‌مندیم، با این حمایت‌های ضعیف از طرح‌های حجاب روزی خواهد رسید، حجاب بی‌ارزش، و بی‌حجابی ارزش خواهد شد.

زیور رستم‌آبادی مسئول جامعه زنان شهرستان نرماشیر افزود: با این استدلال از کلیه دست‌اندرکاران می‌خواهیم که نسبت به مسئله حجاب، بی تفاوت نباشند، که بی‌حجابی بر خلاف تفکر بدحجابان، یک امر فردی نیست، بلکه یک امر کاملا اجتماعی و ام‌الفساد است،  باعث کج‌روی جوانان و نوجوانان , فروپاشی بسیاری از خانواده‌ها و ناامنی برای خانم‌ها می‌شود.

انتهای خبر/ برجی https://armanekerman.ir/vdcdkj0fxyt0s56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما