تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۲
۰
plusresetminus
معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان:

نقش سربازان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی پررنگ بود

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نقش سربازان در هر دو برهه انقلاب و جنگ تحمیلی پررنگ بوده است.
نقش سربازان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی پررنگ بود
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ حمیدرضا حسینخانی صبح امروز در اولین یادواره شهدای سرباز سپاه استان کرمان در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و تبریک عید سعید مبعث گفت: سربازان هشت سال دفاع مقدی جنگیدند و نقش پررنگی در دفاع داشتند.
 
معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه پیش و پس از انقلاب اسلامی، سربازان بودند، عنوان کرد: نقش سربازان در هر دو برهه انقلاب و جنگ تحمیلی پررنگ بوده است.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ هزار شهید از جامعه سربازان بوده‌اند، بنابراین امروز یادواره شهدای سرباز را برگزار کردیم، ابراز کرد: الگوی شما امروز باید سرباز بودن باشد، سرباز ولایت نه سرلشکر بودن، همچون سردار سپهبد شهید سلیمانی.
 
حسینخانی با بیان اینکه ما در جنگ آخرالزمانی قرار داریم، تصریح کرد: هرچه دشمن ابزار دارد و امکانات شیطان دارد را برای ما در جنگ ترکیبی استفاده می‌کنند؛ امروز جنگ همه جانبه است سیاسی شناختی اقتصادی و دشمن هرچه ابزار دارد، به میدان آورده است.
 
معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه باید بصیرت داشته باشیم و اجازه ندهیم  که شیطان افکار نادرست را تطهیر کند، خاطرنشان کرد: دنیا متعجب است که ما با دست خالی بدون هیچ امکاناتی چطور ما پیروز شدیم و با تحقیق خود فهمیدند که نیروی انسانی مومن و متعهد دین‌دار عامل اصلی پیروزی بود و تلاش کردند تا در اغتشاشات سال گذشته، واژه مادری را از بین ببرند تا تربیت چنین نسلی از سوی مادران ایرانی رقم نخورد.
 
انتهای خبر/ط.م 
 
 
https://armanekerman.ir/vdchkwnzx23nxvd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما