تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: شهدا حادثه تروریستی کرمان شهدا متعلق به جهان اسلام هستند.
شهدا حادثه تروریستی کرمان متعلق به جهان اسلام هستند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی پیش‌از ظهر امروز در مراسم چهلم شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان در سیزدهم دی ماه گفت: محفل شهداست و در آستانه ۲۲ بهمن و چهل‌وپنجمین پیروزی سالروز انقلاب اسلامی، قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: مجلس امروز به‌منظور اربعین شهدای سیزده دی‌ماه کرمان است و به مردم کرمان که این مجلس را شکل داده‌اند، خیر مقدم می‌گویم؛ برای تمام شهدا، شکوه در شان آنان درحال شکل‌گیری است؛ چراکه همراهی و همکار کلیه نهادهای استانی را برای این مراسم شاهد بودیم.

امام جمعه شهر کرمان ابراز کرد: شهدایی که در سیزدهم دی‌ماه شربت شهادت نوشیدند یک ویژگی خاص داشتند؛ شهدایی که به لحاظ عظمت روحی بسیار بزرگ بودند و جمعیت زیادی را به خود اختصاص می‌دهند.

وی با اشاره به شهدا ۱۵ نفر از اتباع افغانستان اهل سنت در این حادثه تروریستی اظهار کرد: این حادثه نشان داد نه فقط در حزب‌الله و غزه مبارزان شیعه و سنی کنار هم هستند، بلکه در کرمان هم همین‌گونه است که این شهدا متعلق به جهان اسلام هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی خاطرنشان کرد: به خانه هر کدام از شهدا که رفتیم و کنار آنان نشستیم جمله معروف شهید سلیمانی که اول باید شهید زندگی کنی تا به مقام شهادت برسی را شنیدم، در روح و عملکرد این شهدا، خانواده‌ها مطالبی گفتند که شهید زندگی کردن آن‌ها را قطعی می‌کند.

انتهای خبر/ط.م https://armanekerman.ir/vdccxoqss2bq1s8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما