تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸
۰
plusresetminus
در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان کرمان مطرح شد؛

تمام تمرکز دشمن به اسارت کشیدن فکر بشریت است

امام جمعه شهرستان راور گفت: دشمن با جنگ نرم می‌خواهد به جهانیان بگوید که عقلانیت به خرج ندهید، وجدان کاری نداشته باشید و برای به اسارت کشیدن فکر بشریت به هر کاری دست بزنید.
تمام تمرکز دشمن به اسارت کشیدن فکر بشریت است
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ در مراسم راهپیمایی امروز تمامی سخنرانان بر تحکیم وحدت و ترویج روحیه استکبارستیزی تأکید کردند.

سردار رمضان‌ شریف: یک‌صدایی دنیا علیه آمریکا الهام گرفته از انقلاب اسلامی است


سردار رمضان شریف در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در زادگاه شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: امروز همه دنیا یک‌صدا علیه آمریکاست این الهام بخشی انقلاب اسلامی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی اسرائیل را دشمن شماره یک ملت اسلامی می‌دانند دشمنان در این دوران ۴۵سالگی انقلاب، هیچ کدام نتوانستند، انقلاب اسلامی را متوقف کنند تا زمانی مردم قدرت اسلامی این سه مؤلفه فرهنگ دینی، مکتب اهل بیت و نعمت رهبری را دارند انقلاب اسلامی شکست ناپذیر و زنده است.

سردار رمضان شریف عنوان کرد:۲۰۰ هزار شهید  به تعبیر قرآن کریم زنده هستند هر کس که بین مردم و نظام اسلامی فاصله می‌اندازد و ایجاد شکاف می‌کند، دشمن انقلاب است.

امام جمعه عنبرآباد: انقلاب اسلامی ايران، غرور ملت‌های مستضعف دنیا را به آنها بازگرداند


حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید بامری امام جمعه عنبرآباد و سخنران مراسم ۲۲ بهمن عنبرآباد ضمن تبریک ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین پدیده قرن بیستم بود همان اتحادی که از آن بعنوان معجزه قرن نامیده شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ايران، غرور ملت‌های مستضعف دنیا را به آنها بازگرداند، امام عزیز با قیامش نه تنها سرنوشت کشورش را عوض کرد بلکه جاهلیت عصر مدرن را به هدایت نور و یکتا پرستی تبدیل کرد.

حجت‌الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد گفت: از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تحقق حاکمیت الله در بین ملل مظلوم امروز است.

وی افزود: در محضر خداوند متعال قرار داریم که به نص صریح قرآن ناظر بر ما هستند اگر از شهدا سوال شود که شما به دنبال چه بودید که انقلاب کردید پاسخ خواهند داد: دفاع از اسلام و ارزشهای آن و تحقق آرمان‌هایی همچون استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: روزنامه تایمز لندن می‌نویسد: برای اولین بار یک کشور مسلمان به طور معجزه آسا قدرت‌های بزرگ دنیا را تهدید و به منافع آنها ضربه وارد کرد، حضور گسترده ملت در همه صحنه‌ها پشت سر ولایت فقیه معادلات دشمنان را همیشه برهم زده است.

امام جمعه عنبرآباد افزود: استمرار قیام انقلابی مردم ایران متوقف است بر حفظ انگیزه‌های انقلابی همچون استقلال فرهنگی، آزادی سیاسی، تحقق جمهوریت اسلامی که باید تلاش و کوشش کرد برای حفظ و پیاده کردن این مولفه‌ها.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی از تمسّک به آموزه‌های اسلام ناب محمدی، تبعیت از ولایت فقیه و توکل بر خداوند متعال و حضور و مقاومت مردم در صحنه‌های مهم کشور بدست آمد که اگر از بین برود بقایی موجود نخواهد شد.

حجت‌الاسلام بامری گفت: دانش آموزان امروز آمدند بگویند اگر ذره‌ای از خاک وطنم زیر پوتین دشمن گیر کند با خون خویش آن را خواهم شست و انقلاب با این غیرت‌ها بدست آمده است، اگر امروز هر کسی وظیفه خود را بشناسد و بدان عمل کند مشکلات حل خواهد شد و موفق خواهیم شد.

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: جنایات دشمن امروز در غزه نشان از خوی وحشی‌گری دشمنان انسانیت است اما مقاومت مردم فلسطین صهیونیست را زمین‌گیر کرده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی با رأی خود در ۱۱ اسفند می‌آییم، برای اسلام، امام، شهدا و رهبری و کور خواهیم کرد چشم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را تا با تأسی از فرهنگ ناب امام حسین علیه‌السلام و لبیک به خون پاک حاج‌قاسم سلیمانی گفته و راه ایشان را ادامه دهیم.


امام جمعه شهرستان راور: تمام تمرکز دشمن به اسارت کشیدن فکر بشریت است


امام جمعه شهرستان راور در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در محل حسینیه شهرستان راور گفت: ظرفیت مردم فطرت، وجدان و عقلانیت است، به این معنی که وقتی مردم، حق و حقوقی را بشنوند و این قانون مطابق فطرت آن‌ها باشد و تا افراشته شدن آن در قله جهان از پا نمی‌نشیند.

حجت‌الاسلام زمانی گفت: دشمن با جنگ نرم و با تمام تلاش خود می‌خواهد به جهانیان بگویند که عقلانیت به خرج ندهید، وجدان کاری نداشته باشید و برای به اسارت کشیدن فکر بشریت به هر کاری دست می‌زند.

وی در پایان از حضور پرشور مردم ولایت‌مدار راور تشکر کرد و گفت: امیدوارم همه ادامه‌دهنده راه امام خمینی و ولایت داریم.

امام جمعه موقت بندرعباس: شاه معنویت و دین را محو کرده بود

حجت‌الاسلام والمسلمین قنبر درویشی امام جمعه موقت بندرعباس و استاد حوزه و دانشگاه در مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان فاریاب بیان کرد: مبعث حضرت محمد (ص) و انقلاب اسلامی امام خمینی از جنبه‌هایی شباهت به یکدیگر دارند، پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) در برهه‌ای مبعوث شدند که ظلمت، تاریکی و جهالت بیداد می‌کرد، اعراب دختران خودشان را زنده به‌گور کرده و به خونریزی افتخار می‌کردند، پیامبر خاتم نجات بخش آن مردم شد.

قنبر درویشی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در سال ۵۷ با انقلاب اسلامی زمینه نجات مردم ایران و دنیا از ظلم‌های استکبار جهانی را فراهم کرد و آنچه در یمن، سوریه و لبنان اتفاق می‌افتد و بر صورت انگلیس و آمریکا سیلی می‌زنند به برکت انقلاب اسلامی است و امام در آن زمان فرمودند؛ که ما باید انقلاب اسلامی را صادر کنیم و اینک به همه دنیا صادر شده است.

وی گفت: در زمان شاه معنویت و دین را محو کرده بودند به‌عنوان مثال در کشور سه یا چهار نفر اعتکاف برپا می‌داشتند اما در امسال ما جمعیت میلیونی شرکت‌کننده در اعتکاف را شاهد بودیم.

حجت‌الاسلام درویشی بیان کرد: در همه عرصه‌ها ایران پس از انقلاب پیشرفت داشته است، در رژیم پهلوی ساختن مسکن برای اکثریت قریب به‌اتفاق مردم یک آرزوی دست نیافتنی بود اما در جمهوری اسلامی ایران چه بسیار منازل مسکونی ساخته شد و تحویل مردم شد.

سخنران مراسم امروز اظهار کرد: دشمنان همیشه درحال نقشه‌کشیدن برای ایران هستند اما شکست می‌خورند خودشان اذعان کرده‌اند که ما ماه‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم اما رهبر انقلاب اسلامی با یک سخنرانی کوتاه همه برنامه‌های ما را خنثی می‌کند.

مسؤل دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه سیریک: غرب و شرق با انقلاب اسلامی غافلگیر شدند


حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصیب رزاق‌پور مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیریک، گفت: اعجاز امام در یک جمله بود، ایجاد یک خط سیر فکری جدید که عدل را در مقابل ظلم قرار می‌داد نظام استکبار هم دقیقا با این خط فکری جدید مشکل دارد، این خط فکری که دین را  بر عریکه‌ قدرت حاکمیت قرار می‌دهد، این مسئله‌ مهم و عمده در انقلاب اسلامی بود که باعث غافلگیری غرب و شرق شد.

وی در ادامه گفت: توفیقات انقلاب اسلامی بسیار زیاد است. یکی از بزرگترین توفیقات انقلاب اسلامی جریان مقاومت است، امروز در بستر جریان مقاومت نوابغی مثل شیخ زکزاکی، سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی به دنیا معرفی شدند.

وی همچنین افزود: ما در یک جنگ ترکیبی هستیم که مقام معظم رهبری بارها هم تذکر دادند، یکی از ابعاد پیچیده جنگ ترکیبی استفاده از رسانه است، سروران عزیز، هنرمندان متعهد انقلابی به صحنه ورود کنید، مقام معظم رهبری یک جمله‌ای دارند که می‌فرمایند؛ هر جا شما خدمت می‌کنید انگار که شما حاکم دنیا هستید.

وی افزود: وظیمه ما حمایت از هنرمندان انقلابی است، بگذارید ایجاد شور و امید در جامعه شود، تغییر قدرت ادراکی جامعه‌ ما هدف قرار گرفته است، امروز چیزی که هدف دشمن شده، مشارکت است، مشارکت را هدف گرفته‌اند، به هر شکلی می‌خواهند مشارکت پایین بیاد، چون می‌خواهند مردم از رهبری دور شوند، زمانی که مردم از رهبری دینی دور شوند انقلاب ضعیف می‌شود و امید در جامعه از بین می‌رود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصیب رزاق‌پور در جمع مردم شهرستان قلعه‌گنج از توابع جنوب کرمان خاطر نشان کرد: وظیفه‌ امروز مشارکت و حمایت از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است، به تعبیر مقام معظم رهبری ما به قله نزدیک هستیم، مراقبت‌هایمان را زیاد کنیم، بصیرت‌مان را در این آخرالزمان زیاد کنیم.

انتهای خبر/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcj8hevmuqetvz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین