تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۴
۰
plusresetminus
کارگران راوری معادن ذغال این شهرستان از شرکت ذغال‌سنگ و صندوق بازنشستگی کشور اعلام نارضایتی کردند و از کار دست کشیدند.
نارضایتی کارگران راوری معادن از شرکت زغال‌سنگ مطرح شد
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» درحالی‌که در ماه‌های پایانی سال به‌سر می‌بریم، کارگران معدن همکار شهرستان راور خبر از کسری و معوقه‌های حقوقی، عدم پرداخت بیمه تامین‌اجتماعی و سایر مشکلات می‌دهند.

خبرنگار ما در گفتگوی تلفنی با یکی از کارگران از علت تجمع و اعتراضشان سئوال کرد که وی در پاسخ گفت: سوء مدیریت در شرکت ذغال‌سنگ و صندوق بازنشستگی ، باعث ایجاد مشکل برای کارگران، بدهی‌های پیمانکاران و عدم‌بازدهی و سود شده است.

این کارگر معدن همکار گفت: تعدادی از کارگران که سابقه کاری‌شان به حد نصاب رسیده مستلزم بازنشستگی هستند ولی صندوق بازنشستگی این کار را به تعویق انداخته است که باعث زیان شرکت،  پیمانکاران و همچنین کارگران شده است .

وی در ادامه گفت: طبق رایزنی مدیران و نمایندگان واگذاری این معدن به شرکت صدر تأمین ذوب‌آهن اصفهان و موافقت صندوق بازنشستگی با افراد واجدشرایط بسیاری از مشکلات کارگران و پیمانکاران را حل خواهد کرد .

در پایان از نمایندگان و فرماندار محترم خواهشمندیم که این نارضایتی را پیگیری کنند  زیرا تا زمانی کخ که این مشکل حل‌ نشود به کار  باز نخواهیم گشت و  به تجمع خود ادامه خواهیم داد.

انتهای خبر/کمساری

  https://armanekerman.ir/vdcg3y9qyak9wq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما