تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۴
۰
plusresetminus
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

شهدا مشعل فروزان جامعه هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: شهدا همچون مشعل فروزان در جامعه جاودان هستند.
شهدا مشعل فروزان جامعه هستند
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از بوتیانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای فراجا حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان که در حسینیه ثارالله(ع) کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انتظامی کشور ابراز کرد: خدا را شکر می‌کنم این یاداوره هم‌زمان با روز پاسدار و ولادت حضرت سیدالشهدا امام حسین(ع) برگزار می‌شود و من توفیق حضور در این یادواره را پیدا کرده‌ام.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه شهدا همچون مشعل‌های فروزانی هستند که تا ابد در کشور جاوندان خواهند بود، ابراز کرد: شهدا نقش مهمی در هدایت‌گری جامعه دارند، همچنین خداوند نیز در قرآن می‌فرماید هرگز مپندارید که شهدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند، و شهدا را زنده خطاب کرده است که نشان‌داده اهمیت این موضوع است.
 
وی با تاکید بر جایگاه والای شهدا در نزد پروردگار، خود تصریح کرد: شهدای فراجا مهم‌ترین سرمانه انسان که همان جان آدمی است، تقدیم این مرز و بوم کردند و جاویدان شدند و من متعقد هستم که آنها انتخاب شده الهی بودند و خدا نیز جان آنها را خرید و در تاریخ ماندگار شدند.
 
حجت‌الاسلام ادیانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی تصریح کرد: حاج‌قاسم عزیز واقعا تعیبر زیبایی از شهادت داشتند و آن این که تا کسی شهید زندگی نکند شهید نمی‌شود و شهدا این گونه زندگی کردند و پاداش زندگی شهدایی خود را از پروردگار گرفتند.
 
وی با تاکید بر این که باید به خانواده شهدا که چنین فرزندان صالح ای را برای آسایش و آرامش مردم تربیت کردند بشارت داد، و تبریک گفت و ابراز کرد: دشمن مطمئن باشد که با کشتن، و ریختن خون جوانان این مرز و بوم ملت ما زنده‌تر می‌شود و آرزوی تمام ما شهادت و عاقبت‌بخیری است؛ چراکه من معتقد هستم آدمی با شهادت است که می‌تواند انسان را جاودانه باشد و نهال انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود و اوج قله‌های موفقیت برساند. حضرت امام خمینی(ره) می‌فرماید مقام شهادت اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است؛ تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه با دشمن هست ما هستیم و تصمیم داریم پرچم لا اله الا الله را برافرازیم.
 
سردار ناصر فرشید، فرمانده فرجا استان کرمان نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شهدای ما به ویژه شهدای انتظامی در تمام شبانه روز خدمت مخلصانه داشتند و ما نیز باید سعی کنیم پیرو راه این شهدا باشیم.
 
وی با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی تنها سازمانی است که دارای بیشترین حضور در جامعه است، ابراز کرد: ما در اجرای مأموریت‌های خود تنها سازمانی هستیم که جان برکف جهت خدمت به مردم، تأمین امینت و حفظ آرامش مردم قدم بر می‌داریم به همیت دلیل رهبر معظم انقلاب به نیروی انتظامی لقب مجاهد فی سبیل‌الله را عنایت کردند، که نشان‌دهنده حفظ روحیه جهادی بوده و ما باید بی‌منت خدمت‌گزار مردم باشیم.
 
انتهای خبر/ تاج‌الدینی
https://armanekerman.ir/vdcbw9b85rhbf8p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما