تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۰
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان گفت: امروز نخبگان برای تولید محتوا دیجیتال بسیج، جمع شده‌اند تا مشارکت در انتخابات را بالا ببرند.
نخبگان تولید محتوا دیجیتال به‌دنبال افزایش مشارکت باشند
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ محمد پساوند صبح امروز در آیین افتتاح رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج «برای ایران» گفت: این رویداد در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو برگزار می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رفسنجان ادامه داد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در انتخابات بر اساس چهار محور مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت که رهبر معظم انقلاب تبیین کردند، است.
 
وی ابراز کرد: مشارکت بالا، رابطه مستقیم با امنیت ارتباط دارد و هرچه این مشارکت افزایش داشته باشد، امنیت نیز پررنگ‌تر و مقتدرتر می‌شود.
 
پساوند افزود: هرچند نسبت به عملکرد ضعیف برخی از مسئولان معترض و ناراضی باشیم، باید مشارکت بالا در انتخابات داشته باشیم و اگر در زمینه مشارکت ضعیف باشیم، هم سرمایه‌گذاری وجود نخواهد داشت و همچنین از سوی دشمنان تحریم‌های جدید در اقتصاد شکل می‌گیرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه امروز نخبگان برای تولید محتوای جمع شده‌اند تا مشارکت در انتخابات را بالا ببرند، خاطرنشان کرد: اگر دشمن نتوانست انتخابات را تعطیل نکند، سعی می‌کند تا مشارکت را پایین بیاورد و اگر نتوانست میزان مشارکت را کم کند، مردم را مجبور به رای دادن به لیست نادرست و افراد ناسالم کنند تا نمایندگان معترض و ناراضی باشند.
 
 
 
انتهای خبر/م.ط
https://armanekerman.ir/vdciv3az3t1apz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین