تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۸
۰
plusresetminus
در گلزار شهدا بین‌المللی کرمان؛

کرسی آزاداندیشی با محوریت انتخابات برگزار شد

کرسی آزاداندیشی با محوریت انتخابات به‌همت ستاد انتخابات بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گلزار شهدا کرمان برگزار شد.
کرسی آزاداندیشی با محوریت انتخابات برگزار شد
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به همت ستاد انتخابات بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان برنامه‌‌ کرسی آزاد‌اندیشی با موضوع «آیا مردم ایران در آینده کشور تاثیرگذاری دارند؟» در گلزار شهدا بین‌المللی کرمان عصر امروز در جوار مزار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با حضور مردم و فعالین فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

امین یافته فعال فرهنگی و اجتماعی کرمانی اظهار کرد: رسانه‌های معاند همچون رسانه‌های رژیم صهیونیستی فارسی زبان، کومله، bbc، اینترنشنال و غیره می‌گویند رأی ندهید و در این شرایط انسان به‌یاد سخن شهید همت می‌افتد که فرمود «هر وقت راه حق را گم کردید، ببینید دشمن کجا را زیر آتش گرفته»؛ این نشان می‌دهد که رای دادن اهمیت دارد.

وی تأکید کرد: قرار نیست به کسی رأی دهیم که رأی می‌آورد، قرار است به فرد اصلح رأی دهیم.

علیرضا اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب، مردم را مورد خطاب صحبت‌های خود قرار می‌دهند و گاهی مسئولان را به شنیدن حرف مردم دعوت می‌کنند که این نشان‌دهنده‌ جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این فعال فرهنگی و اجتماعی کرمانی ابراز کرد: مهم است که به چه کسی رأی می‌دهیم، نقش مردم فقط حضور نیست بلکه انتخاب درست است.

شایان سرآسیابی عنوان کرد: طبق اصل ۶۷ قانون اساسی که در آن متن سوگند نامه‌ مجلس، آمده است رأی مردم ودیعه‌ای است که از طرف مردم به نمایندگان داده شده است.

این فعال دانشجویی کرمانی ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: برخی از نمایندگان این موضوع را فراموش می‌کنند و بعد از چهار سال یادشان می‌آید که مردم مهم هستند و ما هیچ بازخواستی از آن‌ها نداریم.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdccsoqso2bq1i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما