تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۰
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مدافع حرم امروز، حضور تک تک افرادی است که می‌توانند یک مجلس و خبرگان قوی برای ادامه راه انقلاب انتخاب کنند.
مدافعان حرم امروز کسانی‌اند که نمایندگان اصلح را انتخاب می‌کنند
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ سردار محمدعلی نظری در آیین اختتامیه‌ رویداد تولید محتوا دیجیتال «برای ایران» مطرح کرد: با حمایت مجتمع مس سرچشمه کرمان الگو و رفسنجان قطب تولید محتوا در کشور شد، خوشحالیم که در جریان رویداد سه روزه ه‍شتک «رویداد برای ایران» در کشور ترند شد.

وی ادامه داد: ما مردمی داریم که در سال ۵۷ با تمام حمایت‌های آمریکا در مقابل شاه ملعون ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند، در مقابل تمام دنیا هشت سال جنگیدیم و یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌های علمی جزو برترین‌های دنیا هستند، برای این ملت باید در میدان حاضر باشیم.

سردار محمدعلی نظری اذعان کرد: جوانان در اوج تحریم به‌این علت که دشمن از پیشرفت هسته‌ای ما خواهد ترسید، به مرحله خودباوری رسیدند و این دشمن مرعوب که  ۱۷ هزار نفر از مردم ما را ترور کرده بود، ترور این دانشمندان ما را رقم زد و آنها را هم به شهادت رساند، کور خواندند ما نه‌تنها متوقف نشدیم بلکه پیشرفت هسته‌ای را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز به بازدارندگی در بنیه دفاعی و موشکی رسیده است، ناراحتی دشمن در این روزها همین است، زیرا ما باعث شدیم سایر کشورهای دنیا در همه عرصه‌ها جلوی مستکبران با تأسی از ایران بزرگ بایستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: گروه شبه نظامی حماسی در غزه با یک کار اطلاعاتی خوب به این‌ها(مستکبران و رژیم صهیونیستی) نشان داد که قدرت‌شان پوشالی است.

محمدعلی نظری اذعان کرد: امروز همین فضای مجازی که ساخته دست آنهاست باعث شده آبروی خودشان را در غزه ببرند، مفتضح شوند و هیچ غلطی هم نتوانستند بکنند، همه دنیا تظاهرات علیه این خوی حیوانی برپا کرده‌اند. خون این شهدا دامن‌گیر این رژیم غاصب خواهد شد.

وی ادامه داد: این‌ها داعش را که ماشین آدم‌کشی بود را برای خدشه‌وارد کردن به چهره اسلام به‌راه انداختند اما باز هم جوانان ما رفتند و در کیلومترها خارج از مرز این ماشین را نابود کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان کرد: ملت ایران برای ترویج و بیعت با مکتب حاج‌قاسم پس از شهادت هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان، باز هم به میدان آمدند، جمهوری اسلامی حرمی است که باید از آن دفاع کنیم، مدافع حرم امروز، حضور تک تک افرادی است که می‌توانند یک مجلس و خبرگان قوی برای ادامه راه انقلاب انتخاب کنند.

محمدعلی نظری در پایان خاطر نشان کرد: شما( محتواسازان رسانه‌ای) افسران جنگ نرم در جنگ شناختی هستید، دشمن با استفاده از نواقص کشور با پمپاژ ناامیدی، در این انتخابات با حضور همه قشری شکست خواهد خورد پس باید در این عرصه خوب تلاش کرد.

انتهای خبر/ مرادی https://armanekerman.ir/vdchxwnzi23nxid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین