تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۲
۰
plusresetminus
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد:

اعلام برنامه‌های نیمه‌شعبان در ایام میلاد امام زمان (عج) در کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در نشست خبری برنامه‌های نیمه‌شعبان در ایام میلاد امام زمان (عج) در کرمان را اعلام کرد.
اعلام برنامه‌های نیمه‌شعبان در ایام میلاد امام زمان (عج) در کرمان
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ حسین انجم‌شعاع پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد نیمه‌شعبان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در آستانه میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) قرار داریم که این روز، از روزهای متبرک سال است و احیا شب نیمه‌شعبان سفارش شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: همه ادیان به آمدن و ظهور منجی اعتقاد دارند و در مذهب تشییع اعتقاد دارد که امام زمان (عج) در غیبت هستند و ظهور می‌کنند؛ اعتقادی که شیعه نسبت به منجی دارد، نسبت به سایر ادیان شفاف‌تر است.

وی با بیان اینکه استعمار تلاش می‌کند تا بگوید منجی و امام زمان (عج) وجود ندارد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است، بنابراین ما باید برای ترویج فرهنگ مهدویت و اعتقاد به ظهور امام زمان (عج) تلاش کنیم.

انجم‌شعاع با تأکید بر اینکه باید در زمینه فرهنگ مهدویت کار کنیم تا جامعه‌ای با فرهنگ مهدویت به‌وجود آوریم، ابراز کرد: ایجاد وحدت و همدلی از جمله خصوصیات جامعه مهدوی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: برنامه‌های نیمه‌شعبان همه پیوست انتخاباتی دارند تا در جهت تشویق و ترغیب مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات کار کنند و البته این مطلب تأکید شده است که جشن‌ها به نفع گروه و شخص خاصی برگزار نشود.

وی اظهار کرد: جامعه مهدوی خصوصیات زیادی دارد از جمله آن‌ها می‌توان به اطاعت از خداوند، دوری از گناه، صداقت و درستی، شناخت حلال و حرام، استقامت، ظلم و ستم نکردن و غیره اشاره داشت که همه ما در این جهت می‌توانیم قدم برداریم و باید تلاش کنیم تا جامعه مهدوی را محقق کنیم.

انجم‌شعاع با بیان اینکه نیمه‌شعبان یک هشدارباش است، گفت: جلسات متعدد ستاد نیمه‌شعبان را با حضور تشکل‌ها برگزار کرده‌ایم تا در نیمه‌شعبان در راستای ترویج فرهنگ مهدویت کار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در خصوص برنامه‌های جشن نیمه‌شعبان در کرمان خاطرنشان کرد: برگزاری جشن نیمه‌شعبان در مهدیه صاحب‌الزمان (عج) در جوار مزار شهید سلیمانی از ساعت ۱۸ الی ۲۱، جشن ویژه مردمی در دانشگاه پیام‌نور کرمان در ششم اسفندماه ساعت ۱۹، جشن بزرگ محلات در ۴۷ نقطه از شهر کرمان با برنامه‌های شاد و متنوع، نورافشانی شب میلاد امام زمان (عج) ساعت ۲۱ همراه با بانگ یامهدی ادرکنی در بیش از ۵۰۰ نقطه در سطح استان، برگزاری جشن ویژه مدارس و محلات، مراسم نماز و استغاثه به امام زمان (عج) در مسجد امام خمینی (ره) ساعت ۱۶ ششم اسفندماه، احیا شب نیمه‌شعبان پنجم اسفندماه در مسجد امام زمان (عج) در خیابان شهید چمران، احیا دانش‌آموزان در مسجد امام حسین (ع) دوم اسفندماه و احیا دانش‌آموزان در عتبات‌وعالیات پنجم اسفندماه از جمله برنامه‌های مدنظر در میلاد امام زمان (عج) است.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcdzn0fzyt0ss6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین