تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵
۰
plusresetminus
در ستاد تنظیم بازار استان کرمان بررسی شد؛

از تأمین شکر برای ماه رمضان تا میوه شب عید

صبح امروز در ستاد تنظیم بازار استان کرمان تمام جوانب تأمین کالاهای مورد نیاز شب عید و ماه رمضان بررسی شد و گزارشات حاکی از آمادگی کامل استان دارد.
از تأمین شکر برای ماه رمضان تا میوه شب عید
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» صبح امروز کارگروه تنظیم بازار استان کرمان برگزار شد.

داریوش ماهری در این نشست عنوان کرد: برنج و شکر مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان به‌اندازه کافی در انبارهای اداره کل غله استان کرمان وجود دارد و در بازار توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: انبارهای کالاهای اساسی در استان کرمان طی سال‌های اخیر افزایش یافته است و تجهیز و استانداردسازی شده‌اند، بارگیری، دپو و ذخیره‌سازی انجام شده و کمبودی نبوده است.

ماهری ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۷ هزار تن شکر و در سال جاری نیز ۵ هزار و ۴۵۵ تن شکر برای تنظیم بازار براساس مجوزها در استان کرمان توزیع کرده‌ایم.

وی از آمادگی برای پشتیبانی بازار شب عید و ماه مبارک رمضان برای توزیع شکر و برنج در استان کرمان خبر داد و افزود: انبارهای غله استان کرمان مملو از برنج است و ذخیره‌سازی برای چند ماه آینده در انبارها انجام شده است.

امیر حسن‌زاده  نیز در ادامه عنوان کرد: به‌دنبال عرضه مستقیم کالاهای اساسی در شهر کرمان هستیم تا قیمت‌ها را بشکند و به مردم کمک شود.

وی به ارائه توضیحات بیشتری درباره طرح عرضه مستقیم کالا در کرمان پرداخت و ابراز کرد: سه نقطه در شهر کرمان برای توزیع مستقیم کالا در نظر گرفته‌ایم که مشابه میدان‌های میوه و تره‌بار در تهران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به مراکز عرضه مستقیم کالا هیچ تداخل و منافاتی با روستابازارها ندارند، ادامه فعالیت این مجموعه‌ها را بلامانع دانست.

حسن‌زاده در ادامه سخنان خود از تأمین میوه شب عید در استان کرمان خبر داد و ابراز کرد: سیب و پرتقال مورد نیاز خریداری و در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شده است.

وی از پیش‌بینی ۱۱۱ غرفه در سطح استان کرمان برای توزیع میوه شب عید خبر داد و گفت: ۲۶ غرفه در شهرستان‌های شمال کرمان و ۱۸ غرفه هم در شهر کرمان میوه شب عید را توزیع می‌کنند.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: فارس https://armanekerman.ir/vdcf01dyxw6dmma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما