تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۶
۰
plusresetminus
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: مهم‌ترین راهبرد مشارکت است و اگر می‌خواهید تغییری احساس شود و دغدغه‌هایتان پیاده شود، راهش صندوق رای است.
امروز صحنه نقش‌آفرینی، صندوق رای است
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» رحمان جلالی امروز دوم اسفندماه در آیین نمادین جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی استان کرمان با اشاره به دستاوردهای معنوی نظام اسلامی اظهار کرد: یکی از این دستاوردها، حضور مردمی است و همه حتی مخالفان نظام اذعان دارند که مردم قبل از انقلاب در سرنوشت‌شان نقشی نداشتند.

وی افزود: در هیچ جای دنیا، کشوری مدل سیاسی‌اش را به رفراندوم نگذاشته اما امام (ره) این کار را کرد و ما در نظام جمهوری اسلامی هر دو سال یک بار انتخابات داریم و ارکان حاکمیت را مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می‌کنیم.

جلالی با اشاره به اینکه خروجی انقلاب اسلامی نشان‌دهنده نقش مردم است، تصریح کرد: امام(ره) مردم را به صحنه آورد و مردم همه جا نقش‌آفرینی کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به نقش جنبش دانش‌آموزی در انقلاب، جنگ، فتنه و ... بیان کرد: امروز نیز صحنه نقش‌آفرینی، صندوق رأی است و دانش‌آموزان افسران جوان جنگ نرم هستند.

وی اظهار کرد: دشمن با تمام ابزارهایش از بازی رایانه‌ای، سریال و ... استفاده می‌کند تا یقین شما نسبت به آرمان‌های انقلاب را به شک تبدیل کند و شما باید با مطالعه و تحقیق این اجازه را به دشمن ندهید.

جلالی خطاب به دانش‌آموزان با بیان این‌که شما حتما در دعوت دیگران به حضور در انتخابات نقش‌آفرین هستید، افزود: کلیدواژه امروز امید است و دشمن به دنبال القای ناامیدی است اما ما امیدوارانه کار را ادامه می‌دهیم و ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ نظام اسلامی ثبت خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcauon6m49nee1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما