تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «حسين رئيسی‌نسب اكبری»؛

مردم محروم ما در انتظار عملکرد مسئولان هستند

در وصیت‌نامه شهید «حسين رئيسی‌نسب اكبری» آمده است: مردم محروم و ستمدیده ما و ملت مستضعف جهان در انتظار عملکرد شما هستند.
مردم محروم ما در انتظار عملکرد مسئولان هستند
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شهید «حسين رئيسی‌نسب اكبری» بيست‌ و‌ سوم‌ اسفند ۱۳۴۲، در روستای محمدآباد گنبكی از توابع شهرستان بم‌ متولد شد. وی تا دوم راهنمايی درس خواند، به‌عنوان سرباز ارتش به جبهه اعزام شد. سی‌ام تير ۱۳۶۳، در سومار توسط نيروهای عراقی بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد.

در ادامه بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «حسين رئيسی‌نسب اكبری» را مرور می‌کنیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب حسین رئیسی اکبری سربازی کوچک و خدمتگزاری ناچیز از سیل عظیم امت مسلمان هستم. وظیفه شرعی خود دیدم که به سهم خود در دفاع از اسلام و میهن اسلامی خویش قدمی بردارم ما که در جنگ‌های صدر اسلام نبودیم ما که در کربلای فرزند زهرا نبودیم تا تنها نماند، اینک به ندای امام کبیرمان لبیک می‌گوییم تا اسلام برای همیشه در تاریخ سربلند بماند.

اینک که تمامی دشمنان ما از شرقی تجاوزگر تا غرب جنایتکار و چپاولگر و عمال غربی مزدور مواجب داخلی آنها همگی دست به یکی کرد تا اسلام را که دشمن منافع خود می دانند از میان بردارند ما امت مسلمان در هر کجای دنیا که هستیم باید با اتحاد کامل بر علیه آنها بجنگیم و ان‌شاءالله که پیروزیم زیرا خدا با ماست.

ای دشمنان اسلام ای جنایتکاران تاریخ اسلام در خون و رگ و پی ما نفوذ کرد و اسلام را بیش از وجود خویش معتقدیم که اگر هزاران بار تکه‌تکه‌ام کنید و دوباره زنده‌ام کنید باز با شما می‌جنگم و برای جمهوری اسلامی تا پای جان به پیش می‌روم. ملت قهرمان از هر نژاد و قوم و قبیله اسلام و امام را تنها نگذارید. این همه برای دنیا ارزش قائل نشوید.

اینجا (جبهه) دانشگاه انسان‌ساز است و این دانشگاه را من از هر کلاسی برتر می‌دانم وحدت کلمه و یکپارچگی خود را از دست ندهید. خون شهدا را بنگرید. مسئولیت همه خونها برگردن شماست که مبادا خدای ناکرده لحظه‌ای غافل شوید. ای امام همیشه بانک برآور بر جنایتکاران که فریاد تو بت‌شکن تاریخ است ملت اگر لحظه‌ای غافل بماند بیدارش می‌کنند.

ای امام، بانک برآور که همه هوشیار باشند، مبادا میراث خوار اسلام و انقلاب و شهدا گردند. رئیس جمهور، نخست وزیر، هیئت دولت، امروز شما وارث خون هزاران شهید بهشتی‌ها و رجایی‌ها و باهنرها هستید. مردم محروم و ستمدیده ما و ملت مستضعف جهان در انتظار عملکرد شما هستند. آن‌چنان رفتار نمایید که همیشه دوستان ما برای حقی با ما دوست باشند و دشمنان ما بخاطر اجرای حقی با ما دشمن.

ای کسانی که در پای محله روضه‌خوانی حسین(ع) با ریختن اشک فریاد بر می‌آورید که ای کاش من در کربلای حسین‌(ع) بودم و حسین‌(ع) را یاری می‌کردم و به هوش باش که دیگر لحظه‌ای به خود نیایی دیگر تا ابد نخواهی فهمید. هرچه زودتر نصیحت را بگیر و حرکت کن که لحظه ای دیگر دیر است امروز تمام کفار و منافقی چه شرقی و چه غرب علیه قرآن و اسلام و مکتب و شرف و انسانیت ما برخاسته‌اند اگر نهضت خدای ناکرده شکست بخورد.

همان‌گونه که امام عزیزمان فرمودند دیگر نمی‌توانیم از اسلام حتی اسمی ببریم و دیگر پیروز شویم که می‌شویم و یقین هم داریم چون خدا به ما وعده داده است که پیروزی از آن ماست. آری آن وقت برای ابد کفر و نفاقی بر جای نخواهد ماند.

سلام فراوان به تو ای بابا: پدرم از شما تشکر می‌کنم که فرزندانت را خوب تربیت کردی و راه حق و حقیقت را به ما آموختی و زحمت‌های زیادی کشیدی و ان‌شاءالله خداوند به شما اجر و پاداشی خواهد داد. مرا می‌بخشید پدرجان شما حقی بزرگی از گردن ما داری. چون سختی را تحمل کردی تا ما را بزرگ کردی و ببخشید نتوانستم در موقع آمدن به جبهه از شما خداحافظی کنم و به دست‌بوس شما بیایم از خدا می‌خواهم که روز قیامت شما را با محمد (ص) محشور گرداند. خبر شهادتم به شما رسید، بی‌تابی نکنید و صبر و ایمان داشته باشید.

من به مهمانی خدا رفتم پس شیون و زاری نکنید و اگر مراسم تشییع جنازه باشکوه برگزار می‌کنید به احترام اسلام است به‌جای گریه و زاری و مخارج بیهوده به‌کار خدا بپردازید.

منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/ طالبی https://armanekerman.ir/vdcawon6m49nem1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین