تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۷
۰
plusresetminus
ستاد انتخابات وزارت کشور نتایج رسمی انتخابات در برخی از حوزه‌های استان کرمان را براساس شمارش اولیه آرا اعلام کرد اما در شهرستان کرمان شمارش ادامه دارد.
بهارستان‌نشینان کرمانی چه کسانی هستند؟
به گزراش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» درحالی‌که مردم کرمان روز گذشته با حضور پررنگ در کنار صندوق‌های رأی حاضر شدند امروز با اعلام شمارش آراء مأخوذه شاهد انتخابی درست و متفاوت از همیشه هستیم.

طبق اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور تاکنون در برخی از شهرهای استان کرمان شمارش آرا به پایان رسیده و نمایندگان آغاز به خدمتشان اعلام شده است.
«نمایندگان کرمان و راور» 
طبق اعلام قطعی ستاد انتخابات نیز مجید دوستعلی با ۷۱ هزار و ۵۶۶ رأی و شهباز حسن‌پور با ۷۴ هزار و ۲۱۹ بع عنوان منتخبین مردم کرمان وارد بهارستان می‌شوند. 

«۶ شهرستان جنوبی»
 آمار نهایی در ۶ شهرستان جنوبی(کهنوج، رودبارجنوب، قلعه‌گنج، فاریاب، منوجان و جازموریان) نشان می‌دهد که منصور شکراللهی با  ۸۴ هزار و ۳۱۹ رای منتخب مردم این منطقه شناخته شده است.

«رفسنجان و انار»
به‌دنبال اتمام شمارش آرا در شعب اخذ رای ،احمد‌ انارکی‌محمدی توانست با کسب ۵۶ هزار و ۴۹۲ رای منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه شهرستان رفسنجان و انار شود.

«زرند و کوهبنان»
عبدالحسین همتی سراپرده نیز از حوزه زرند و کوهبنان با  با ۲۸ هزار و ۳۴۴ رأی از مجموع آرای صحیح ۶۴ هزار و ۱۲۶ رای منتخب شد.

«سیرجان و بردسیر»
نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه سیرجان و بردسیر با تعداد ۱۱۳هزار ۹۷۸ رأی مأخوذه  محمد معتمدی‌زاده با  ۵۳ هزار و ۷۱۵ منتخب مردم  این شهرستان‌ها شد.

«جیرفت و عنبرآباد»
نتیجه قطعی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد نیز حاکی از انتخاب بهنام سعیدی با ۳۷ هزار و ۶۲۱ رأی است.

«شهربابک»
غلامرضا نویدی نیز با ۱۸ هزار و ۳۰۲ رای از مجموع آرای صحیح ۳۳ هزار و ۸۷۶ رای در حوزه انتخابیه شهربابک منتخب مردم شد.

«شرق استان»
موسی غضنفرآبادی نیز در حوزه شرق کرمان (بم، فهرج، ریگان، نرماشیر و گنبکی) با ۶۸ هزار و ۳۵۴ رای از مجموع آرای صحیح ۱۳۴ هزار و ۴۶۵ رای منتخب شد.

«شهرستان‌های ابر»
برای شهرستان‌های ابر (بافت، رابر و ارزوئیه) نیز یاسر سلیمانی با ۲۴ هزار و ۹۱۱ رأی به عنوان منتخب مردم راهی بهارستان می‌شود.


انتهای خبر/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcf01dycw6dmta.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین