تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۶
۰
plusresetminus
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان:

برخی مدیران کرمانی در جلسات ستاد جمعیت شرکت نمی‌کنند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: اگرچه دعوت‌نامه به مدیران کرمان ارسال می‌شود اما برخی مدیران در هیچ‌یک از جلسات ستاد جمعیت استان شرکت نکرده و یا حتی نماینده‌ای نیز نمی‌فرستند.
برخی مدیران کرمانی در جلسات ستاد جمعیت شرکت نمی‌کنند
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» مریم‌السادات طباطبایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان صبح امروز در جلسه ستاد جمعیت  از حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تقدیر و تاکید کرد: دشمن دوباره سیلی محکمی از مردم ایران خورد و در جنگ تبلیغاتی که این جند وقت اخیر راه انداخته بود، شکست خورد.

وی با بیان این‌که تمام جلسات ستاد جمعیت استان کرمان با حضور استاندار کرمان تشکیل شده است، عنوان کرد: تاکنون بالغ بر ۷۰۰ فقره تسهیلات درمان ناباروری به زوجین در استان کرمان توزیع شده است.

طباطبایی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جوانی جمعیت و افزایش جمعیت تاکید دارند، توضیح داد: ایشان این موضع را یک موضوع حیاتی برای کشور عنوان می‌کنند چرا که دشمن می‌خواهد ایران برای فعالیت‌های خود جمعیت پیری داشته باشد و نتواند از ظرفیت‌های موجود استفاده ببرد.

معاون استاندار کرمان ادامه داد: فرهنگ‌سازی یکی از مهم‌ترین ارکان افزایش جمعیت کشور است بنابراین سعی کرده‌ایم تاکنون در این راستا همایش‌هایی با حضور کارشناسان برگزار شود چراکه مباحث تربیتی باید برای جامعه تبیین شود و جامعه را باید اقناع‌سازی کرد تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان به بالا رفتن سن ازدواج اشاره کرد و گفت: بالا رفتن سن ازدواج یکی از موضوعاتی است که در تمام شهرستان‌های استان کرمان با آن روبرو هستیم از این رو  تسهیل امر ازدواج اهمیت زیادی دارد که باید در ستاد جمعیت استان پیگیری شود.

وی با گلایه از این‌که  برخی مدیران در هیچ‌یک از جلسات ستاد جمعیت استان تاکنون شرکت نکرده‌اند، اظهار کرد:  اگرچه دعوت‌نامه به مدیران ارسال می‌شود اما برخی شرکت نمی‌کنند و یا حتی نماینده‌ای نیز نمی‌فرستند.
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcjxhevyuqetiz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین