تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹
۰
plusresetminus
در سیزدهمین شورای آموزش و پرورش ‌استان کرمان مطرح شد:

از گلایه استاندار کرمان تا برگزاری بزرگداشت شهدای دانش‌آموز

سیزدهمین شورای آموزش و پرورش ‌استان کرمان با گلایه استاندار کرمان از رئیس آموزش و پرورش استان مبنی بر عدم‌حضور او در جلسات ستاد جمعیت همراه بود.
از گلایه استاندار کرمان تا برگزاری بزرگداشت شهدای دانش‌آموز
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» قبل از ظهر امروز سیزدهمین شورای آموزش و پرورش ‌استان کرمان با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.
در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به همایش جشن سیاسی رأی اولی‌ها گفت: یکی از بهترین همایش‌های برگزار شده امسال همایش رأی اولی بود.
برگزاری کنگره کشوری بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و معلم در کرمان
وی با قدردانی از حضور مردم را در پای صندوق‌ها رأی بیان کرد: این حضور باعث وحدت و ناامیدی دشمنان شد و از جمله افتخارات آموزش و پرورش این بود که  ۱۳۰۰ شعبه اخذ رأی در مدارس کرمان فعالیت داشت.

رضایی در ادامه به کنگره بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و معلم اشاره کرد و گفت: پنجشنبه هفته جاری بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و معلم در تالار دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود ضمن این‌که مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور نیز در کرمان حضور پیدا می‌کنند.
گلایه استاندار از رئیس آموزش و پرورش
در ادامه محمدمهدی فداکار استاندار کرمان بیان کرد: بخش بزرگی از نیروی انسانی پای صندوق‌های رأی از آموزش ‌و پرورش بود، در اجرا و همچنین کارهای ترغیبی و افزایش مشارکت آموزش و پرورش نقش داشت.

استاندار کرمان با گلایه از آموزش ‌وپرورش استان در خصوص عدم‌شرکت در جلسات ستاد جمعیت استان، گفت: آموزش‌وپرورش در این زمینه به خوبی می‌تواند کار کند چراکه جمعیت هدف آن شامل کارکنان، دانش‌آموزان و معلمان است اما با وجود این پتانسیل بالا آموزش و پرورش در این جلسات شرکت نکرده است.
وی ادامه داد: بخش اصلی و مخاطب پیام مقام معظم رهبری آموزش و پرورش است و بی‌توجهی به این موضوع قابل‌پذیرش نیست.
فداکار توضیح داد: آموزش ‌‌پرورش با نسل جوان در ارتباط است و قطب همه برنامه‌های فرهنگي است از این‌رو باید به‌طور جدی حضور و برنامه داشته باشد ما نیز در جایی که باید کار و پشتیبانی کنیم، حتما حمایت خواهیم کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بعد از گلایه‌های استاندار مبنی بر عدم حضور او و شرکت در جلسات ستاد جمعیت گفت: اولین دستور کار شورای آموزش و پرورش در سال آینده آن‌هم با حضور مریم طباطبایی مدیرکل امور بانوان خواهد بود.

انتهای خبر/ پسند  https://armanekerman.ir/vdcbs9b88rhbfsp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین