تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۰
۰
plusresetminus
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛

اختتامیه دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمان برگزار شد

مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان استانی دوازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.
اختتامیه دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمان برگزار شد
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محسن روحی با بیان اینکه کار در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی بی‌پاداش نمی‌ماند، به برگزاری جشنواره «کتاب‌خوانی رضوی» در کرمان اشاره کرد و گفت: هر گامی که در راه ائمه اطهار (ع) برداشته شود هم در دنیا و هم در آخرت جبران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری موفق جشنواره شعر رضوی کرمان، افزود: کرامت امام رضا (ع) بسیار محسوس و حتماً دستگیر کسانی است که در برگزاری این جشنواره فعالیت می‌کنند و امیدواریم توفیق پیدا کنیم هر سال بتوانیم بهتر از گذشته برای برگزاری این مسابقه زحمت بکشیم تا مردم و به ویژه جوانان را بیشتر با امام رئوف آشنا کنیم.

در پایان این مراسم، ضمن تجلیل از برگزیدگان، از پوستر سیزدهمین دوره جشنواره «کتابخوانی رضوی» رونمایی شد. همچنین به مناسبت روز درختکاری در محوطه کتابخانه مرکزی کرمان نهال کاشته شد. بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی کرمان از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcgzy9qzak9w34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما