تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۴
۰
plusresetminus
مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان مطرح کرد:

کشف استعدادهای فراوان در رویداد ملی تولید محتوای بسیج

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان گفت:‌ در این رویداد می‌توان تک‌تیراندازان بسیاری را در حوزه تولید محتوای دیجیتال کشف کرد.
کشف استعدادهای فراوان در رویداد ملی تولید محتوای بسیج
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ مسعود بصیری در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه رویدادی که در حوزه فضای مجازی و دیجیتال از سوی بسیج درحال برگزاری است، یکی از بهترین رویدادهایی است که در کل کشور برگزار می شود، گفت: در این رویداد استعدادها از کف پایگاه‌های بسیج و جامعه که شاید دسترسی به دستگاه‌ها و مراکز علمی صاحب نام را ندارند، شناسایی می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه حضور جوانان و نوجوانان مستعد در رویداد تولید محتوای بسیج بسیار متفاوت است، ادامه داد: در برخی موارد شاهد هستیم که محتوای تولیدی در این رویداد تنه به تولیدات شرکت‌های بزرگ تولید محتوای دیجیتال می‌زند.
 
بصیری با بیان اینکه رسانه ها امروز خوراک اصلی فکری مردم دنیا را تولید و تامین می‌کنند، اضافه کرد:‌ تولید کردن محتوا برای تغذیه ذهن از این حیث یک اولویت برای گردانندگان شبکه‌های مجازی در دنیاست، در مسئله فلسطین اگر محتوای دیجیتال تولید شود می‌تواند اثر زیادی در جهان داشته باشد.
 
مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان با اشاره به اینکه یک کاریکاتوریست می‌تواند با یک تصویر از غزه دنیا را تکان دهد، تاکید کرد:‌ در این رویدادها می‌توان تک‌تیراندازان بسیاری را در حوزه تولید محتوای دیجیتال کشف و از استعداد آنها بهره گرفت.

انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcewo8zpjh8xpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما