تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۰
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه استان لرستان گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج اثری ماندگار در شناسایی استعداد پنهان نسل جوان و نوجوان است.
رویداد بسیج اثری ماندگار در شناسایی استعداد پنهان نسل جوان
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ سردار نعمت‌الله باقری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا، پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج را اثری ماندگار در شناسایی استعداد پنهان نسل جوان و نوجوان دانست و گفت: آن چیزی که امروز من در این رویداد دیدم تفاوت غیر پیش‌بینی آن نسبت‌به سال گذشته بود.
 
وی یادآور شد: آمار تولید تیم‌های شرکت‌کننده و نوع فعالیتی که آنان در این رویداد انجام می‌دهند بسیار حائز اهمیت است از اینکه آنان تولیدات خودشان را متناسب با حوادث روز دنیا خلق می‌کنند.
 
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: شرکت‌کنندگان اتفاقات روز دنیا را متناسب با حوادثی که در دنیا رخ می‌دهد طراحی و اجرا کردند که کمک شایانی در به تصویر کشیدن اتفاقاتی که در دنیا رخ می‌دهد به‌خصوص اتفاقاتی که در غزه رخ می‌دهد، دارد.
 
سردار باقری با اشاره به اینکه ابزار جنگ دشمن رسانه است، گفت: باید باورمان شود از اینکه دشمن تاکتیکش را عوض کرده و به سمت رسانه پیش‌رفته است.
 
وی با اشاره به موضوع پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: شرکت‌کنندگان در این رویداد زشتی‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و مظلومیت مردم بی‌دفاع غزه را به تصویر کشیده‌اند.
 
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار کرد: نکته دیگر این است که شرکت‌کنندگان انگیزه مضاعفی برای حضور در سال آینده این رویداد پیدا کردند.

انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcjthevyuqetmz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما