تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۰
۰
plusresetminus
جلسه هماهنگی نشست علمی و هنری با هدف بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در محل دفتر سرپرست معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.
نشست علمی و هنری گرامیداشت حکیم نظامی‌گنجوی در کرمان برگزار می‌شود
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ وحید محمدی در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم نکوداشت مفاخر ایران زمین از ابعاد مختلف گفت: آثار نظامی گنجوی به‌عنوان یکی از مفاخر سرزمین‌مان در ادبیات فارسی جریان‌سازی کرده است و حفظ نام و یاد و آثار آفرینندگان هویت ملی کشور برای نسل جدید اهمیت دارد.

سرپرست معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل در تشریح جزئیات برگزاری این مراسم گفت: مقرر شد نشست علمی و هنری حکیم نظامی‌گنجوی روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه ساعت ٩:۱۵ در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان، به‌صورت گفتگو محور و با حضور اساتید دانشگاه برگزار شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اجرای برنامه‌های جانبی با همکاری انجمن علمی ادبیات دانشگاه و با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه از قبیل اجرای موسیقی، برپایی نمایشگاه، برگزاری مسابقه حفظ اشعار نظامی از جمله بخش‌های این مراسم خواهد بود.

محمدی خاطر نشان کرد: این مراسم با محوریت دبیرخانه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان و با همکاری دانشگاه شهید باهنر کرمان، مرکز کرمان‌شناسی، بنیاد ایران‌شناسی، دفتر ترویج زبان و ادب فارسی دانشگاه، شهرداری کرمان و سایر نهادهای مربوطه برگزار می‌شود.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcfj1dytw6dmva.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما