تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
۰
plusresetminus
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد که جمعه این هفته پس‌از نماز جمعه در استان‌ کرمان و چهار استان دیگر این راهپیمایی برگزار می‌شود.
راهپیمایی ضد صهیونیستی در کرمان برگزار می‌شود
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بیش‌از پنج ماه از جنایت بی‌وقفه و کشتار وحشیانه و تداوم بربریت و توحش رژیم آپارتاید صهیونیستی می‌گذرد و در تازه‌ترین اقدام هولناک، در آستانه‌ آتش‌بس احتمالی، ماشین کشتار رژیم کودک‌کش با پیروی از سیاست غیرانسانی و کثیف واشنگتن و با هدف امتیازگیری و در موضع ضعف قرار دادن نیروهای مقاومت فلسطینی، صحنه‌هایِ دیگری از خونین‌ترین و وحشیانه‌ترین نسل‌کشی‌ تاریخ معاصر را، علیه فرزندانِ گرسنه‌ غزه که در سرمای سخت منتظر کمک‌های بشردوستانه بودند، با حمایت همه جانبه دولت آمریکا و دولت‌های غربی از جنایات قرون وسطایی رژیم اشغالگر، در مقابل چشم و گوشِ گنگِ جامعه جهانی و در سایه سکوت رسمی اعراب به نسل‌کشی و تروریسم سازمان‌یافته، رقم زده است.

نظام جنگ‌افروز گرفتار شده در استیصال و بن‌بست همه‌جانبه،‌ این بار با سلاح گرسنگی مناطق فرود کمک‌های امدادی را به کوره‌های آدم‌سوزی تبدیل کرده و سلاخی و کشتار شنیع به راه انداخته است.

امروز بر تمامی مسلمانان و آزادگانِ جهان لازم است ،که در دفاع همه جانبه و مستمراز فلسطین و محکومیتِ جنایاتِ این رژیمِ کودک کش صهیونیستی کوتاهی نکرده و تا پیروزی نهایی این ملتِ شجاع در کنار آنان بایستند.

در همین راستا مردم ایران اسلامی، روز جمعه هفته جاری، پس از نماز جمعه در استان‌های مازندران، خراسان‌شمالی، کرمان، بوشهر و کردستان با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم دیوسیرت صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن اعلام خواهند کرد که «جنگ گرسنگی» مردم قهرمانِ غزه را به زانو درنخواهد آورد و اراده‌شان برای مبارزه را تضعیف نخواهد کرد و بی‌تردید نصرت و پیروزی نهایی از آن مردم مظلوم و مقتدر غزه خواهد بود. ان‌شاءالله.

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcjxhevhuqetmz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما