تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۵
۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: ماندگاری توسعه در استان مهم است و استان به توسعه پایدار همراه با پیشرفت نیاز دارد.
استان به توسعه پایدار همراه با پیشرفت نیاز دارد
به گزارش پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان امیر حسن‌زاده صبح پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ماه در سی‌و ششمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان در شهرک صنعتی شماره یک رفسنجان اظهار کرد: طبق دستور استاندار بنا بر این شد که در راستای تسهیل و رفع موانع تولید جلسات به طور خاص در محل کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی برگزار و رو در رو و میدانی موانع بررسی شود.

وی عنوان کرد: مشکلات واحدهایی که دو شاخص تولید و اشتغال را دارند در کارگروه رفع موانع مورد بررسی قرار می‌گیرد و بصورت کار تیمی برای رفع موانع آن واحد طبق قانون عمل خواهد شد.   

حسن‌زاده با اشاره به رتبه کسب و کار در استان و اهمیت توسعه و اشتغال افزود: تیم اقتصادی استان تشکیل شده است، استان نیاز به توسعه دارد و با کمک هم می‌توانیم کارخانجات غیرفعال و کارهای به زمین مانده را زنده کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان نیاز به توسعه پایدار همراه با پیشرفت دارد، تصریح کرد: ماندگاری توسعه در استان مهم است و توسعه باید همه جانبه باشد، اکنون جنوب و شرق و خیلی از نقاط استان از لحاظ توسعه عقب مانده‌اند و لذا در راستای عمل به شعار سال مسئولان از سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان حمایت خواهند کرد.

در این جلسه مشکلات شرکت روغن موتور پردیس، سرامیک و کاشی برلیان، شرکت پنل‌های خورشیدی و اروند چرخ واقع در شهرک صنعتی شماره یک رفسنجان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

اعضای کارگروه به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و فرماندار رفسنجان  از شرکت روغن موتور پردیس نیز بازدید میدانی داشتند.

انتهای خبر/طا https://armanekerman.ir/vdcg3y9qtak9w34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما