تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۹
۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان عنوان کرد:

رفع موانع تولید در دل کارخانجات کرمان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان گفت: کارگروه ستاد تسهیل رفع موانع تولید به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در واحدهای تولیدی تشکیل می‌شوند.
رفع موانع تولید در دل کارخانجات کرمان
حسین میجانی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» ضمن ابراز خرسندی از تشکیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در کارخانجات استان کرمان عنوان کرد: حرکتی که به تازگی از سوی تیم اقتصادی استان آغاز شده به این صورت که در واحدهای تولیدی حضور پیدا کرده و مشکلات را از نزدیک بررسی و احصاء می‌کنند، کار بسیار مهمی است.

وی با بیان اینکه بنده تنها به عنوان نماینده صنایع کوچک در ستاد تسهیل شرکت می‌کنم، گفت: این کارگروه تاکنون در کارخانه روغن نباتی گلناز، مس خان‌خاتون بم، روغن پردیس رفسنجان، کارخانه سنگ اِسلَب  حضور یافته و بعضی را افتتاح و برخی هم برایشان کارگروه رفع موانع تولید و توسعه شکل گرفته است.

میجانی در ادامه اذعان کرد: این حرکت تیم اقتصادی استان برای اولین‌بار شکل گرفته است و به‌جای اینکه تولیدکنندگان برای اعلام مشکل به سراغ مسئولان بروند، این مجریان و مدیران اقتصادی استان هستند که در واحد صنعتی حضور پیدا می‌کنند تا از نزدیک مشکلات را احصاء کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان ادامه داد: قبلا واحدهای تولیدی مشکلات خود را از طریق سامانه به مدیران کارگروه اعلام می‌کردند و مدیران دستگاه‌های اجرایی هم آن‌ها را بررسی می‌کردند اما این‌بار مستقیما شاهد مشکلات هستند و در همان واحد آنچه قابل حل در استان است حل می کنند و آنچه در توان استان نیست به وزارتخانه اعلام می‌شود.

وی اذعان کرد: این کارگروه سبب ایجاد امیدبخشی به صنایع استان خواهد شد، چراکه مسائل بسیار سریع‌تر و بی‌پرده مطرح می‌شوند و مدیران تولید هم در اطمینان و آرامشی که با حضور رودرو با مقامات اقتصادی استان دارند، می‌توانند صریح موانع اصلی خود را اعلام کنند و عملا از بروکراسی‌های دست‌ و پاگیر رها می‌شوند.

میجانی به حضورش در کارخانه گلناز نیز اشاره کرد و گفت: در این واحد تولیدی بنده به عنوان نماینده صنایع کوچک شرکت کردم  و این کارخانه واحد صنعتی بزرگی است، گرچه توان ما نیست کاری برای آن بتوانیم انجام دهیم اما مشورت در خصوص تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز را ارائه کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان افزود: وظبفه اصلی ما در شهرک‌ها تأمین آب صنعتی است و به‌طور مثال واحد صنعتی ما نیاز دارد که آب را فراتر از نرمال صنعتی مورداستفاده قرار دهد که برای تحقق آن باید دستگاه ارتباط معکوس را در مسیر آب قرار گیرد، تا مولکول‌های آن را برای تولید خودش تنطیم کند.

مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع در کارخانه گلناز هم وجود داشت که اگر به ما هم مراجعه می‌کردند به راحتی حل می‌شد اما در این کارگروه قول مساعد همکاری به انها دادیم.

انتهای خبر/ طهماسبی

  https://armanekerman.ir/vdcefo8z7jh8xfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما