تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۷
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از برخورد قاطع پلیس کهنوج با مخلان شادی مردم در چهارشنبه پایان سال خبر داد.
برخورد با مخلان شادی مردم در چهارشنبه پایان سال
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به برخورد قاطع پلیس با مخلان شادی مردم در چهارشنبه پایان سال گفت: عاملان توزیع مواد محترقه، خودروهای حامل این مواد و واحدهای صنفی دخیل در فروش مواد آتش‌زا تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود. 

علیرضا امیری در تشریح طرح‌های پیشگیرانه پلیس گفت: از چندین ماه قبل طرح‌های پیشگیرانه پلیس در رابطه با جلوگیری از توزیع مواد آتش‌زا در واحدهای صنفی و برخورد با عاملان تولید، نگه‌داری و فروش این اقلام خطرناک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا اگر حادثه‌ای رخ دهد و شهروند و جوان عزیزی دچار حادثه شود پلیس موضوع را تا شناسایی همه عاملان تولید، حمل و توزیع و فروش این اقلام ریشه‌یابی می‌کند و ضمن هماهنگی قضایی عاملان توزیع مواد محترقه، خودروهای حامل این مواد و واحدهای صنفی دخیل در فروش مواد آتش‌زا تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود.

امیری گفت: لازم است برای بهره‌مندی همه مردم از شادی مناسبت‌های پایان سال، خانواده‌ها نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند و پلیس نیز با این جشن و شادی ها مخالف نیست بلکه خود را در کنار مردم می داند تا همه از این آیین‌ها به درستی استفاده کنند.

انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcguy9qxak9wu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما