تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۵
۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان ۱۱۰ آشپزخانه آغاز به کار کردند.
از افتتاح ۱۱۰ آشپزخانه تا اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان
ناصر عسکری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ از اجرای طرح‌های حمایت از محرومان در ماه مبارک رمضان خبر داد و عنوان کرد: امروز به‌مناسبت اولین روز از ماه مبارک رمضان چند اتفاق مهم را در سطح استان کرمان با کمک خیرین و بسیج مردمی رقم زدیم.

وی با بیان اینکه بدون حمایت خیران و بسیج مردمی کمیته امداد که یک نهاد مردم پایه است نمی‌توانست اقدامی برای حمایت از محرومان و نیازمندان انجام دهد، گفت: امروز با کمک دو شرکت بزرگ گل‌گهر و جهان فولاد سیرجان ۶ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان را آماده و در اختیار کمیته امداد قرار داد تا بین نیازمندان تحت پوشش شهرستان سیرجان توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمان اذعان کرد: دومین اتفاق مبارک در این روز از آغاز ماه عزیز، افتتاح همزمان ۱۱۰ آشپزخانه بود که ۳۴ عدد آنها امروز بیش از هزار پرس غذا را برای مددجویان و نیازمندان طبخ و در هنگام افطار آنها را توزیع خواهند کرد.

عسکری‌نژاد سومین اتفاق مهم را توزیع ۲۵۰ بسته غذایی عنوان کرد و گفت: هر بسته غذایی و بهداشتی به ارزش ۷۵۰ هزار تومان است که توسط بسیجیان با حمایت کمیته امداد و خیرین تأمین و بسته‌بندی شده است که بین نیازمندان و مددجویان در شهرستان اختیار آباد توزیع می‌شود.

وی با بیان‌اینکه ما مانند هر سال برنامه اطعام و افطاری ماه مبارک رمضان را در دستور کار داریم، گفت: ما مبحثت مربوط به اطعام را از نیمه شعبان سال جاری آغاز کردیم و تا کنون بیش‌از ۱۲۸ هزار پرس اطعام مهدوی را طبخ و توزیع کردیم.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کرمان افزود: سال گذشته ما توفیق پیدا کردیم که ۱۱۰ هزار بسته غذایی و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار افطاری غذای گرم و و ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار افزاری ساده را بین نیازمندان توزیع کنیم.

عسکری‌نژاد ادامه داد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به همت مردم عزیز کرمان و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم، ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار پرس افطاری ساده و ۱۵۰ هزار عدد بسته غذایی را بین نیازمندان توزیع کنیم و بی‌شک با عنایت بلند همتانه مردم کرمان این امر محقق خواهد شد.

وی تأکید کرد: ۳۴ آشپزخانه را در مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد در سراسر استان راه‌اندازی کردیم که آماده همکاری مردم نوع‌دوستمان برای پخت و توزیع غذای گرم در بین روزه‌داران نیازمندان و مددجویان است.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdchqwnzx23nxqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما