تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
۰
plusresetminus
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت شمال کرمان خبر داد:

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل سازمان صنعت‌معدن و تجارت شمال استان از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ درسراسر استان کرمان خبر داد.
آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳
مهدی حسینی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» از اجرای طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مرحله عملیاتی طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ همزمان وهماهنگ با سراسر کشور از پانزدهم اسفند ماه در سراسر استان کرمان به اجرا گذاشته شده و تا پایان ماه مبارک رمضان( ۲۴ فروردین ۱۴۰۳) ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: جلسات هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط، اتاق اصناف تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد، جهاد کشاورزی وغیره ..... به منظور اجرای هرچه بهتر طرح و استفاده از گشت‌های مشترک برگزار شده است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان عنوان کرد: با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای خرید، کالاهای اساسی و پرمصرف اولویت دارند که معمولا مورد سوءاستفاده سودجویان می‌شود، بنابراین برخی خدمات به‌منظور جلوگیری از سودجویی و تخلفات احتمالی توسط برخی افراد سودجو و اخلال‌گر اقتصادی این طرح به اجرا گذاشته شده است.

مهدی حسینی‌نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: در این طرح تمام واحدهای صنفی توزیعی، تولیدی، خدماتی، انبارها و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره‌بار، عمده فروشی‌ها و بنکداران سردخانه‌های ذخیره‌سازی‌های میوه تنظیم بازار، به‌صورت مستمر رصد  شده و مورد بازرسی دقیق قرار می‌گیرد.

 وی ضمن درخواست از شهروندان مبنی بر اعلام تخلفات صنفی، عنوان کرد: مردم کرمان در سرتاسر استان  گزارشات و شکایات خود را اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب در نوع محصول، عدم صدور فاکتور، عدم نصب برچسب قیمت، احتکار، عرضه خارج از شبکه، اخفاء و امتناع از عرضه کالا را  با شماره تلفن ۱۲۴ سامانه ثبت کنند.

مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت شمال استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد:  رسیدگی به شکایات در سازمان صمت مرکز استان و یا ادارات صمت شهرستان‌های مربوطه به سرعت مورد راستی آزمایی قرار گرفته و  در اسرع وقت تخلف اعلام شده در چرخه رسیدگی و بازرسی قرار خواهد گرفت. 

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcdjn0fjyt0s56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما