تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱
۰
plusresetminus
رئیس اورژانس کرمان گفت: تا ساعت ۶ صبح امروز، ۶ نفر مصدوم حوادث چهارشنبه‌سوری در استان کرمان شدند.
چهارشنبه‌سوری در استان کرمان ۶ مصدوم داشت
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سیدمحمد صابری در خصوص مصدومان چهارشنبه‌سوری در استان کرمان گفت: تا ساعت ۶ صبح امروز، ۶ نفر مصدوم حوادث چهارشنبه‌سوری در استان کرمان شدند.

وی ادامه داد: یکی از مصدومان، پسر بچه ۱۴ ساله در شهرستان راور بود که در منزل باروت تفنگ ترقه‌ای به همراه گوگرد کبریت در شیشه ریخته و در حال تکان‌دادن شیشه بوده، که شیشه منفجر می‌شود.

افزود: این اتفاق باعث سوختگی خفیف در نواحی مچ دست و دست، پارگی سطحی دست، سوختگی ناحیه دورچشم و تاری دید شد که در اتاق عمل بیمارستان علی ابن ابیطالب شهرستان راور ترمیم عروق آسیب‌دیده و پارگی لاله گوش انجام شد، درحال حاضر این پسر بچه جهت ادامه درمان در بیمارستان شفا کرمان بستری است.

با بیان این‌که دو مصدوم از شهرستان شهربابک بودند، بیان کرد: آقای ۱۶ ساله که به دلیل سوختگی در ناحیه چشم در بخش جراحی بستری گردیده بود پس از ویزیت متخصص چشم،ترخیص گردید همچنین آقای ۱۵ ساله تقریباً دچار ۴ درصد سوختگی درجه یک در نواحی دو دست می‌باشد و جهت ادامه روند درمان در بخش بستری است.

با اشاره به این‌که در شهر کرمان سه مصدوم ناشی از آتش‌بازی‌های چهارشنبه‌سوری بستری شدند، تشریح کرد: آقای ۳۷ ساله درحال حاضر به دلیل شکستگی ساق پای راست در اثر پریدن از روی آتش جهت ادامه روند درمان در بخش ارتوپدی بستری است، خانم ۲۷ ساله سوختگی‌های خفیف در نواحی کتف، بازوها، ساق پا و صورت داشته که پس از پانسمان از بیمارستان شفا ترخیص گردید.

وی ادامه داد: پسر بچه‌ای ۱۳ ساله  انفجار ترقه در دست باعث آسیب ناحیه صورت و چشم‌ها شده و درحال حاضر جهت ادامه روند درمان و احتمالاً عمل جراحی در ناحیه چشم در بخش چشم بیمارستان شفا بستری است.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcgyy9qzak9wu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما