تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۴
۰
plusresetminus
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

۱۲ فروردین روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: روز ۱۲ فروردین، روز عید و روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است.
۱۲ فروردین روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب است
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان؛ حسین انجم‌شعاع در جلسه ستاد بزرگداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جمهوری اسلامی استمراربخش حکومت پیامبر گرامی اسلام (ص) است و اگر در چنین روزی بعد از ۱۴۰۰ سال حکومتی به نام اسلام، تشیع، روحانیت و اهل‌بیت (ع) شکل گرفت به برکت نفس قدسی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که پرورش یافته مکتب پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: اكنون ۴۵ سال از آن روزها می‌گذرد‌‌ و انواع توطئه‌ها و د‌‌شمنی‌ها برای د‌‌رهم كوبيد‌‌ن انقلاب اسلامی ايران صورت گرفته، اما مرد‌‌م با صبر و تحمل انقلابی خود‌‌، همه مشكلات را به جان خريد‌‌ند‌‌ و انقلاب اسلامي د‌‌ر سطح گسترد‌‌ه‌ای بر همه جهان تاثير گذاشته است.

وی با بیان اینکه مراسم آیین پرچم به همین مناسبت در میدان عاشورا برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، برگزاری مسابقات رادیویی و تلویزیونی، تبلیغات و فضاسازی سطح شهر و میادین از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.


انتهای خبر/م


  https://armanekerman.ir/vdci33azrt1apy2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما