تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۴
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

پذیرش مسافران نوروزی در بیش از ۲ هزار کلاس درس

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از پذیرش مسافران نوروزی در ۲ هزار و ۲۵۵ کلاس درس استان خبر داد و گفت: ۱۵ پایگاه اسکان مسافران نوروزی در استان دایر است.
پذیرش مسافران نوروزی در بیش از ۲ هزار کلاس درس
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش کرمان؛ رضا رضایی در گفت‌ با اشاره به راه‌اندازی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار داشت: ۱۵ پایگاه در ۱۵ شهرستان استان به‌منظور تسهیل اسکان مسافران در ایام نوروز در سطح استان کرمان دایر است.

وی با اشاره به این‌که ۲۵۵ مدرسه و ۲ هزار و ۳۰۸ کلاس درس در سطح استان کرمان درنظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد ۸۶  کلاس ویژه و شامل تخت، قالی، یخچال و تلویزیون است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این‌که ۸۵۷ کلاس ما از نوع الف و هزار و ۳۶۵ کلاس عادی است، ادامه داد: ۶۵۰ نفر از همکاران ما در سطح استان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های انار، بردسیر، جیرفت، راور، سیرجان، شهربابک، شهداد، کهنوج، راین، ریگان، ماهان، بم، رفسنجان و نواحی یک و دو کرمان پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی ما دایر است.

رضایی با اشاره به این‌که در ستاد اسکان نوروزی استان کرمان در نوروز سال گذشته ۸۹ هزار و ۱۳۰ نفر را در قالب ۲۱ هزار و ۱۷ خانوار پذیرش کردیم، بیان کرد: اسکان نوروزی آموزش و پرورش شامل همه خانوارها بوده و مختص فرهنگیان نیست.

وی با بیان اینکه ۲۵ مرکز رفاهی ما در سطح استان آماده پذیرش مسافران نوروزی است، گفت: تمام تلاش همکاران ما بر این است تا در ایام نوروز میزبان خوبی از مسافران نوروزی در استان کرمان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به این‌که تعدادی از مدارس ما به‌عنوان پایگاه مطالعاتی هستند که این مدارس از ستادهای اسکان ما مجزا شده است، افزود: در این پایگاه‌ها برای رفع اشکال دانش‌آموزان هم طرحی در نظر گرفته شده و همکاران ما به صورت شیفتی در این پایگاه‌ها حاضر شده و رفع اشکال دانش‌آموزان را انجام می‌دهند.
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcguy9qqak9w74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما