تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «احمد افروغ»:

قدر نعمت جمهوری اسلامی را بدانید

در وصیت‌نامه شهید «احمد افروغ» آمده؛ دست از دامان ائمه، رهبری، ولایت برندارید، قدر نعمتی را (جمهوری اسلامی) که خداوند به ما عطا کرده بدانید.
قدر نعمت جمهوری اسلامی را بدانید
به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» شهید «احمد افروغ» يكم خرداد ۱۳۳۸، در روستای لنگر از توابع شهرستان بافت به دنيا آمد.

وی خواندن و نوشتن را در مكتب فرا گرفت، سال ۱۳۵۷، ازدواج كرد و صاحب يک پسر و يک دختر شد. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت. سرانجام درشانزدهم مرداد ۱۳۶۲، در مهران بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.

متن وصیت نامه شهید «احمد افروغ» را باهم می‌خوانیم؛

تا آخرین قطره خون خود ایستادگی خواهیم کرد 

درود بر خمینی بت‌شکن و درود بر ملت شهیدپرور ایران، سلام بر شهیدان گلگون کفن ای امام بدان ما که عازم جبهه شده‌ایم تا آخرین قطره خون خود ایستادگی خواهیم کرد تا این صدامیان را نابود سازیم به امید پیروزی اسلام. 

مادرجان من که در این راه می‌جنگم این راه افتخار است، باری مادر مهربان از تو می‌خواهم اگر من کشته شدم برایم گریه نکنید و لباس سیاه در بر نکنید، زیرا دشمنان شما لذت می‌برند، شما و برادرهای عزیزم  برای من گریه نکنید اگر خواستید شب‌های جمعه برایم فاتحه بخوانید. 

باری مادرجان ما که در جبهه حق علیه باطل می‌جنگیم تا پیروزی کامل دست بر نداریم تا لشکر کفر را نابود سازیم، راه کربلا باز شود، شما برادرهایم و خواهرانم می‌توانید در پشت جبهه کمک به اسلام بکنید به امید پیروزی لشکر اسلام بر قوای کفر انشاءالله.

مادر شما را به صبر و بردباری دعوت می‌کنم

سلام مادر مرا ببخش زحمات زیادی برای من کشیدی اما تقدیر الهی این بود که حاصل زحماتت در دشت جنوب به روی زمین نقش ببندد، مادر تو را به صبر و بردباری دعوت می‌کنم. هرگاه خواستی برایم گریه کنی بر مصیبت‌های فاطمه زهرا و زینب کبری گریه کن، مرا در این لحظات پایان عمر عفو کن.

اما همسرم تو را به بردباری دعوت می‌کنم و من در زندگی نتوانستم حق همسری شما را ادا کنم. مرا عفو کن و دو فرزندم را طوری تربیت کن که زهرایم زهراوار زندگی کند و رحمانم علی‌وار.

زهرا و رحمان گوش به‌فرمان مادر خود بوده و دست از دامان ائمه، رهبری و ولایت برنداشته و رهرو ولایت فقیه و روحانیت باشید.

دست از رهبر و ولایت فقیه برندارید

یک وصیت به ملت شریف ایران که دست از رهبر و ولایت فقیه برنداشته و او را تنها مگذارید و نعمتی را (جمهوری اسلامی) که خداوند به ما اعطا کرده قدر آن را بدانیم. از قرآن و دعا فاصله مگیرید، وصیتم به همسر و دخترم و دیگر خواهران مسلمان این است که مبادا حجاب اسلامی را ننگ و عار بدانید. مبادا دل فاطمه زهرا(ص) و زینب کبری(ص) را از خود برنجانید.

جوانان و نوجوانان در حال و در آینده مبادا سلاحی را که شهدا از دستشان به زمین افتاد و خونشان به روی قرآنی که در دست داشتند ریخت، به زمین بگذارید. از روحانیت و رهبر جدا نشوید که فاصله بین این دو سرانجام به نابودی و انحراف خواهد رسید.

منبع: نوید شاهد

انتهای خبر/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcjahevxuqetoz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما