تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
۰
plusresetminus
مسئول بسیج کارگری استان کرمان مطرح کرد:

احیای چرخه اقتصادی کشور با حضور مردمی کارگران

مسئول بسیج کارگری استان کرمان گفت: کارگران به‌عنوان بخشی از مردم کشور ایران با حضور در سنگر تولید به عنوان پشتیبان اقتصاد برای احیای اقتصاد کشور تلاش می‌کنند.
احیای چرخه اقتصادی کشور با حضور مردمی کارگران
حسین امیری مسئول بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» در رابطه با اهمیت نقش کارگران در تحقق شعار امسال با عنوان « جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: کارگران به‌عنوان ستون فقرات تولید، در واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی ایفای نقش می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که کارگران ایران اسلامی با نگاه ملی برای عدم‌وابستگی کشور شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، توضیح داد: همچنین کارگران با نگاه اسلامی در منطق اسلام که به‌عنوان عملی صالح و عبادت توصیف شده است و نشان از جایگاه و ارزش واقعی کارگر را در نظام اسلامی است؛  تلاش می‌کنند تا کشور را به شاخص‌های توسعه و پیشرفت نزدیک کنند.

مسئول بسیج کارگری استان کرمان عنوان کرد: در خصوص تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در امر تولید دلایل مختلف وجود دارد که می‌توان به کاهش بیکاری، افزایش سطح درآمد افراد، بالارفتن ارزش پول ملی اشاره کرد که در نتیجه همه این‌ها به افزایش سطح رفاه جامعه ختم می‌شود.

امیری مهم‌ترین موضوع در افزایش تولید را کاهش وابستگی به سایر کشورها خواند و گفت: بدون شک عدم‌وابستگی مانع مداخله اقتصادی سایر کشورها خواهد شد و از طرفی عزت این سرزمین را به‌دنبال دارد.

وی اظهاز کزد: کارگران در کشور ما باسابقه بسیار عالی چه در اواخر دولت پهلوی با اطاعت از حضرت امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و همچنین در دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش‌از ۱۴ هزار شهید در سنگر دفاع از خاک کشور اقدام حضور یافتند.

مسئول بسیج کارگری استان کرمان با تاکید بر این‌که کارگران به‌عنوان بخشی از مردم کشور ایران با حضور در سنگر تولید کشور به عنوان پشتیبانی اقتصادی از دفاع مقدس و احیای اقتصادی کشور فعالیت می‌کنند، بیان کرد: در طی این چهل‌وپنج سال گذشته کارگران ما همیشه مقاومت کرده‌اند، ایستاده‌ان و با بصیرت دست دشمنی را که می‌خواست کارگران را از نظام اسلامی جدا کنند را رد کرده‌اند.

امیری عنوان کرد: امروز جامعه کار و تولید به عنوان سربازان ولایت آماده اجرای فرامین مقام معظم رهبری هستند و همانند سال گذشته که نقش خود را خوب انجام دادند، ان‌شاءالله در این سال بتوانند جهش تولید را به‌صورت کامل عملیاتی کنند.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcexo8zwjh8xoi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما