تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱
۰
plusresetminus
دادستان کرمان از دستگیری سارقان فرا اُستانی و سرکردگان یک باند با پنج فقره سرقت در استان خبر داد.
دستگیری ٧ سارق فرا اُستانی تحت پوشش مأمور در کرمان
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ مهدی بخشی در تشریح این خبر اظهار کرد: باند سرقت متلاشی شده در کرمان شامل هفت عضو است که در این خصوص، دو دستگاه خودرو نیز توقیف و در بازرسی از خودروی سارقان مقدار زیادی طلاجات و وجه نقد مسروقه کشف شده است. 

وی بیان کرد: سارقان این باند تاکنون به پنج فقره سرقت اعتراف کرده و اموال مسروقه کشف و سایر تحقیقات برای کشف حداکثری در حال انجام است. 

دادستان کرمان گفت: این باند سرقتی پنج نفره که در استان کرمان با تلاش‌های پلیس آگاهی کشف و منهدم شده، شامل سارقان فرا اُستانی است که تاکنون به انجام پنج فقره سرقت به عنف در کرمان، سمنان، سبزوار، زرند، رفسنجان و سایر شهرها اعتراف کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه برای افراد دستگیر شده پرونده تشکیل و تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی کماکان ادامه دارد، اظهار کرد: این افراد با معرفی خود به عنوان مأمور و با تهدید مالباختگان، اقدام به سرقت لوازم شخصی آن‌ها می‌کردند.

بخشی در پایان ضمن اشاره به این که طرح‌های مبارزه با سرقت در استان ادامه خواهد داشت به عموم مردم توصیه کرد: در مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مأمور معرفی می‌کنند، ضمن درخواست کارت شناسایی و حکم مأموریت، درصورت ایجاد مشکل موضوع را به مراجع انتظامی اعلام کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر /طهماسبی  https://armanekerman.ir/vdci3uazyt1a5u2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین