تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۹
۰
plusresetminus
هم‌زمان با شب‌ها قدر؛

حلقه ازدواجی که موجب رهایی یک زن شد

بانوی کرمانی به‌‌مناسبت ایام لیالی قدر، با اهدای حلقه ازدواجش به ستاد دیه، زمینه آزادی یک بانوی زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد.
حلقه ازدواجی که موجب رهایی یک زن شد
به گزارش سرویس گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» بانوی خیّر کرمانی با مراجعه‌به ستاد دیه، حلقه ازوداج خود را برای آزادی محکومان جرائم غیرعمد اهداء کرد.

وی در این رابطه بیان کرد: باتوجه‌به تبلیغات ستاد دیه به‌‌منظور برگزاری جشن‌های گل‌ریزان و همچنین به‌دلیل ایام لیالی قدر تصمیم گرفتم حلقه ازواجم را که ۲۰ سال آن را نگه داشته بودم و بارها در طول زندگی مشترکم دچار مشکل مالی شدم اما هیچ وقت آن را نفروختم، برای فراهم کردن زمینه آزادی یک نفر از محکومان جرائم غیرعمد اهداء کنم تا بتوانم در گره‌گشایی مشکل یکی از هموطنانم که ناخواسته وارد زندان شده، سهیم باشم.

 با مشارکت ستاد دیه استان کرمان و این بانوی خیّر زمینه آزادی یک مددجوی بانو از زندان فراهم شد.

مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک‌به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ir۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲ شماره شبا بانک ملی به‌نام ستاد مردمی دیه استان کرمان، ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ شماره حساب ستاد ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ و شماره کارت ستاد دیه کرمان واریز کنند.

بنابراین گزارش، مدیر یک مجتمع آموزشی در کرمان نیز با اشاره‌به تلاش این مجموعه برای پیشگیری از عدم ورود محکومان به‌زندان و در نهایت جمع‌آوری کمک‌ها در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که با همکاری دانش‌آموزان و والدین آنها جمع‌آوری شده بود، به ستاد دیه هدیه کرد.

با مبلغ اهدایی این مجتمع آموزشی و مشارکت ستاد دیه استان کرمان، زمینه آزادی  ۶‌ مددجوی واجد شرایط غیرعمد از زندان فراهم شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/ طهماسبی
https://armanekerman.ir/vdcawwn6049ny61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما