تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «محمدعلی مسعودی‌راد»؛

چرا دشمن برای ما دلسوزی می‌کند؟

شهید «محمدعلی مسعودی راد» در وصیت‌نامه خود آورده: چه شده حالا که خمینی بت‌شکن قیام برپا کرده، ابرقلدرها برای اسلام دلسوزی می‌کنند.
چرا دشمن برای ما دلسوزی می‌کند؟
به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شهید «محمدعلی مسعودی‌راد» چهاردهم خرداد ۱۳۳۴ در روستای طرنگ از توابع شهرستان بافت به دنیا آمد.

وی تا پایان مقطع راهنمایی درس خواند. سال ۱۳۵۳ ازدواج کرد و صاحب دو پسر و چهار دختر شد. کارمند شرکت ذغال‌سنگ بود و به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

سرانجام بیست‌و‌یکم دی ۱۳۶۵ در شلمچه بر‌اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در شهرستان کرمان واقع است.
 
وصیت‌نامه شهید «محمدعلی مسعودی‌راد» را مرور می‌کنیم:
 
بسمه تعالی 
 
چند کلمه به‌عنوان وصیت یادداشت می‌کنم تا بعد از ما مردم انگیزه و هدف رزمندگان را درک کنند و بی‌تفاوت‌ها خیال نکنند که انسان با شهید شدن نابود می‌شود، چراکه خدای متعال می‌فرماید: گمان مبرید آنان‌که در راه خدا کشته شده‌اند مردگانند، بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.
 
از طرفی دشمنان اسلام برای نابود کردن اسلام دست‌دردست هم داده‌اند و به کشور اسلامی ما هجومی همه‌جانبه آورده‌اند، بر وجود انسان باشعوری برای دفاع از عقیده و سرزمین و جان و مال و نوامیس مسلمانان در این زمان دست به اسلحه می‌برد تا دشمن را که مغرورانه به اسلام هجوم آورده سرکوب کنند.
 
چه شده در آن زمانی که منکرات در این کشور بیداد می‌کرد و بعضی از مردم در انظار گناه می‌کردند و به مسائل شرعی بی‌اعتنا شده بودند، کسی دلش به حال جوانان این مرز و بوم نمی‌سوخت، ولی حالا که یکی از فرزندان رشید خمینی بت‌شکن قیامی حسینی برپا کرده و مردم هم به رهبری ایشان برای برپا داشتن پرچم اسلام برپا خواسته، صدای ابرقلدرها درآمده و برای اسلام دل‌سوزی می‌کنند.
 
در تعجبم چه شده که بی‌دینان و آنها که اطلاعی از اسلام ندارند و حتی دشمن آشکار دارند و داشته‌اند حال دلشان برای جوانان مسلمان ایران می‌سوزد.

ای امت مسلمان ایران به خدا قسم اگر دست از یاری امام برداریم ما هم می‌شویم مانند کوفیان که امام حسین(ع) را دعوت کردند و بعد دست از یاری او برداشتند و اشکارا گمراه شدند، اگر امام حسین(ع) را یاری کرده بودند هرگز یزیدها نمی‌توانستند بر مسلمانان حکومت کنند.
 
ای مردم سلحشور، ای امت دلاور حالا که به امام لبیک گفته‌ایم، بیایید برای دفاع از اسلام سلاح آتشین برگیریم وهمراه با سلاح ایمان بر دشمنان اسلام هجومی مردانه آوریم.
 
ای جوانان، مسلمانان دنیا، ای یاوران امام حسین، ای پیروان پیر خمین برای دفاع از دینتان بپا خیزید، ای شیران بیشه شجاعت شما هم نوک سرنیزه‌هایتان و لبه برنده شمشیرهایتان و گلوله‌های سرخ سلاحتان را متوجه سینه‌پلیدهای بغداد کنید، آنها را به فرمان امام از پا درآورید، شر دشمنان اسلام را بکنید، بکشیدشان تا دیگر فتنه‌ای در زمین باقی نماند و زمینه برای ظهور حضرت حجت فراهم شود.
 
تا وقتی که جان دارید دست از یاری امام برندارید که راه رستگاری و سعادت در این است. اما اگر خدا قبول کرد و ما را پذیرفت، بدانید که هیچ زور و اجباری در کار نبوده و من با میل و علاقه خودم به جبهه آمده‌ام و بعد از من کسی حق تعرض به هیچ ارگانی ندارد.

انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcfyxdyyw6djya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما