تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد:

مصدومیت ۱۵۱ نفر در تصادفات نوروزی کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در یک روز گذشته ۱۵۱ نفر در تصادفات استان مصدوم شدند که ۱۰۹ نفر توسط اورژانس به بیمارستان‌ها انتقال یافتند.
مصدومیت ۱۵۱ نفر در تصادفات نوروزی کرمان
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ مهدی احمدی‌نژاد با اشاره به گزارش آماری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در طرح سلامت نوروزی، اظهار کرد: از ساعت ۷:۳۰ روز گذشته دوازدهم فروردین‌ماه لغایت ۷:۳۰ صبح امروز سیزدهم فروردین‌ماه ۱۵۱ نفر در تصادفات استان کرمان مصدوم شدند.
 
وی با بیان اینکه از این تعداد مصدومان تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس ۱۰۹ نفر و مصدومان تصادفی درمان شده در محل حادثه ۴۲ نفر بوده است، گفت: بیماران غیر تصادفی انتقال‌یافته توسط اورژانس ۱۷۴ نفر و بیماران غیر تصادفی درمان شده در محل ۲۲۴ نفر بوده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه طی این مدت ۴۰ مورد بازدید از بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان کرمان انجام شده است، افزود: کل مراجعین به اورژانس بیمارستان‌های استان ۱۱ هزار و ۱۵۴ نفر بوده که ۹ هزار و ۶۶۸ نفر بیماران سرپایی اورژانس بیمارستان‌ها بودند و بیماران بستری شده در اورژانس بیمارستان‌های استان هزار و ۵۰۹ نفر است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdchxvnzz23nkzd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین