تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۲
۰
plusresetminus
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد:

اعلام جزئیات راهپیمایی روز «قدس» در کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در شهر کرمان از میدان بسیج تا مصلی امام علی(ع) ساعت ۱۰:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.
اعلام جزئیات راهپیمایی روز «قدس» در کرمان
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ حسین انجم‌شعاع ظهر امروز در نشست خبری روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام با بیان اینکه در آستانه راهپیمایی روز جهانی قدس قرار داریم، گفت: این روز، یکی از روزهای مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل برای دفاع از مردم و آرمان فلسطین، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند تا مسئله فلسطین به‌فراموشی سپرده نشود.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) برای وحدت جهان اسلام، حول محور فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند تا همه مسلمانان جهان اسلام در این عرصه کمک کنند.

انجم‌شعاع با اشاره به اتفاقات در غزه و فلسطین و با بیان اینکه روز قدس پررنگ برگزار خواهد شد، عنوان کرد: وجود رژیم صهیونیستی دسیسه آمریکا و جهان غرب است؛ آنان این غده سرطانی را در قلب جهان اسلام به‌وجود آوردند، چراکه جهان غرب در تلاش بود تا بتواند این منطقه را تحت نفوذ خود قرار دهند و ایدئولوژی اسلام را ضعیف کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه منطقه غرب آسیا، پر اتفاق‌ترین منطقه است و روز‌به‌روز اتفاقات این حوزه بیشتر شده و هم‌اکنون به‌حد اعلا خود رسیده است، ابراز کرد: علما شیعه از بدو تاسیس رژیم صهیونیستی از جمله مخالفان این رژیم بوده‌اند.

وی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، بزرگ‌ترین حامی و مدافع حقوق فلسطین، جمهوری اسلامی ایران بوده و امام راحل همه جهان اسلام را برای حمایت دعوت کردند و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌ایم.

انجم‌شعاع با بیان اینکه برای حمایت منسجم از فلسطین و کشورهای مظلوم، سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را در منطقه به‌وجود آورد، گفت: امروز ایران و جبهه مقاومت در منطقه، حرف اول را می‌زنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: طوفان‌ الأقصی باعث بهم ریختن رژیم صهیونیستی شد این رژیم در سراشیبی سقوط است و هم‌اکنون رژیم صهیونیستی برای موجودیت خود می‌جنگند. شاهد بودیم برخی از کشورهای عربی در جریان فلسطین و غزه خیانت کردند.

وی تصریح کرد: باتوجه‌به شرایط غزه، امسال، روز جهانی قدس متفاوتی خواهیم داشت، این روز، پررنگ‌تر، باشکوه‌تر برگزار خواهد شد و شاهد حضور گسترده مردم در این عرصه خواهیم بود تا خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دهند.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه روز جهانی قدس در نقاط مختلف استان کرمان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این راهپیمایی عظیم در شهر کرمان از میدان بسیج تا مصلی امام علی علیه‌السلام ساعت ۱۰:۰۰ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه شعار امسال «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است، عنوان کرد: در کنار راهپیمایی برنامه‌های متعدد فرهنگی و بصیرتی برگزار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری با حضور دکتر کمیلی دبیر‌کل امت واحده در تاریخ  ۱۶ فروردین‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ در خیابان مدیریت، برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری با حضور دکتر کمیلی دبیر‌کل امت واحده در تاریخ  ۱۶ فروردین‌ماه در گلزار شهدا کرمان ساعت ۱۷:۳۰، برگزاری نشست بصیرتی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در تاریخ  ۱۶ فروردین‌ماه در مسجد جامع ساعت ۱۷:۳۰، برگزاری دعای کمیل و دعای ندبه در مهدیه صاحب‌الزمان(عج)، برگزاری ویژه‌برنامه فرهنگی و تبلیغی در ابتدای مسیر راهپیمایی به‌همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمان، پویش بچه‌های غزه، استفاده از ظرفیت شب‌های قدر با استفاده از سخنرانی، سخنرانان در رابطه با روز جهانی قدس از جمله برنامه‌های مدنظر است.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcb0gb85rhba8p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین