تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
در وصیت شهید کرامت سلاحی آمده است سلاح ایمان قوی‌ترین و برنده‌ترین سلاح‌هاست.
ایمان قوی‌ترین و برنده‌ترین سلاح‌ها است
به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ شهید «کرامت تیرگری» ششم خرداد ۱۳۴۴، در روستای ديمندی از توابع شهرستان بم به دنيا آمد.

وی دانش‌آموز چهارم متوسطه در رشته تجربب بود، به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت، سرانجام در هشتم مرداد ۱۳۶۲، در مهران توسط نيروهای عراقی بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد. 

وصیت‌نامه شهید «کرامت تیرگری» را می‌خوانیم:

هر موقع که یاد من کردید خداوند را شکر کنید دوست دارم که تنها شخصیت‌هایی خداجو و خداطلب در این دِه کوچکمان باشید از اینکه شب آمدید با پسران خاله‌ام در پادگان و من قول دادم که بیایم ولی نیامدم از شما تقاضای بخشش و مغفرت دارم، چون به‌قول خود وفا نکردم خودتان می‌دانید که وقت اعزام رسیده بود.

تا می‌توانید با پدر و مادرمان همکاری کنید و آنها را در نبودن من دلداری دهید مبادا خدای ناکرده ضد فرمان آنها کنید، به خواهران از کوچک تا بزرگ آن‌چه به برادران گفتم شامل شما نیز می‌شود فقط از شما تقاضا دارم در شهادت من گریه نکنید و مانند زینب باشید و در تمام کارها و اعمال خود از او سرمشق بگیرید.

به تمام اقوام خصوصاً پدربزرگ توصیه می‌کنم که از ناراحتی نیست به من بپرهیزید از دایی‌ها پوزش می‌طلبم که از میان شما می‌روم و شما را تنها می‌گذارم، این راهی است که همگی مسلمانان انتخاب می‌کنند.

جوانان و اقوام خواهانم جای کوچک مرا در جبهه خالی نگذارند میتوانند به جبهه بیایند که این فریضه الهی است خداوند به شما توفیق عنایت فرماید که هر قدمی که بر می‌دارید برای رسیدن به بهشت و هر کلامی که یاد می گیرید از قرآن کریم باشد.

ای انسان‌ها تا می‌توانید از خمینی فرمانبری و اطاعت کنید که این معجزه‌ای است از جانب خداوند بر ملت ایران و خداوند ملت ایران را در معرض آزمایش قرار داده که یا شکر گزارند یا خیر.

اطاعت از این پیشوایان دین و فقیه‌ها همانا اطاعت از پیامبر و اطاعت از پیامبر همانا اطاعت از خداوند می‌با شد که بر مبنای آیه شر‌یفه (یا ایها الذین آمنو اطیعو الله و اطیعو الرسول و اولی الامر منکم)

پیامم برای ملت قهرمان ایران این است فکر نکنید که ما سلاح به اندازه کافی ندارد تا در مقابل جنایت‌های شرق و غرب ایستادگی کنند، بلکه شما سلاحی را دارید که هیچ ملت ندارد و این سلاح قوی‌ترین و برنده‌ترین سلاح‌هاست و آن سلاح ایمان است.

به منافقین و گروه‌های شورشگر و اغتشاگر می‌گویم هر روزی که بر شما می‌گذرد به خدا نابودی شما نزدیک‌تر شده و از پیشرفت شما به کلی کاسته می‌شود به آغوش اسلام بیائید.

انتهای خبر/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdca0wn6w49ny61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین