تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۴
۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان خبر داد:

جذب ۹۸۰ حامی ایتام و محسنین در ماه رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان از جذب ۹۸۰ حامی برای ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ماه رمضان امسال خبر داد. 
جذب ۹۸۰ حامی ایتام و محسنین در ماه رمضان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، ناصر عسکری‌نژاد با بیان این‌که طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف تقویت حس همدلی و هم‌کاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام انجام می‌شود تا زمینه برای مشارکت افراد خیر و نیکوکار فراهم شود، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال یک‌هزار و ۲۴۴ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند که تاکنون ۹۸۰ نفر از این حامیان جذب شده‌اند.

وی ادامه داد: این حامیان نیکوکار حمایت مادی و معنوی ۱۶۰۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را برعهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۷ هزار و ۸۹۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کرمان قرار دارند که توسط ۷۲ هزار و ۱۲۹ حامی نیکوکار حمایت می‌شوند.

عسکری‌نژاد با بیان این‌که خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، عنوان کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند با مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده‌دار شوند.
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcef78zejh8ezi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما