تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
۰
plusresetminus
رئیس‌پلیس راهور کرمان اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در کرمان

رئیس‌پلیس راهور شهرستان کرمان از اعمال محدودیت ترافیکی در تمامی مسیرهای منتهی به محل برگزاری راهپیمایی روز قدس توسط پلیس راهور خبر داد.
محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»  امین پاک‌ایزدی، با اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در کرمان،گفت: به‌جهت برگزاری این مراسم محدودیت ترافیکی در تمامی مسیرهای منتهی به محدوده راهپیمایی از ۶ صبح توسط پلیس راهور اعمال می‌شود.

وی با بیان این‌که مسیر راهپیمایی روز قدس در کرمان از میدان بسیج به‌سمت مصلی بزرگ امام علی‌(ع) کرمان مشخص شده است، گفت: باتوجه‌به برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت‌های ترافیکی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم به مرحله اجرا در می‌آید.

رئیس‌ پلیس راهور شهرستان کرمان با اشاره به این‌که شروع راهپیمایی شهر کرمان ساعت ۱۰ صبح از میدان بسیج به سمت مصلی کرمان است، افزود: از ساعت ۶ صبح روز جمعه هفدهم فروردین‌ماه ممنوعیت تردد عرضی در محدوده مسیر راهپیمایی اعلام می‌شود.

وی با اشاره‌ به جزئیات محدوده ممنوعیت تردد و توقف وسایل نقلیه در شهر کرمان، بیان کرد: ممنوعیت تردد از تقاطع ابن‌سینا به‌سمت میدان بسیج و از سه‌راهی عباس صباحی- کامیاب به‌سمت میدان بسیج اعمال می‌شود.

پاک‌ایزدی ادامه داد: ممنوعیت تردد از سه‌راهی تامین اجتماعی - مصلی به‌سمت تفاطع پاسداران، از سه‌راهی ارتش تا تقاطع پاسداران و از میدان عاشورا تا تقاطع پاسداران نیز وجود خواهد داشت.

وی با بیان این‌که باتوجه‌به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، ترددها در مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی افزایش پیدا می‌کند و از مردم درخواست داریم از توقف بیجا خودداری کرده و باتوجه‌به افزایش حجم تردد عابران پیاده در این روز، سرعت مجاز در سطح معابر را رعایت کنند، گفت: از شهروندان و کلیه رانندگان تقاضا می‌شود تا مسیرهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند.

رئیس‌پلیس راهور شهرستان کرمان بیان کرد: بر اساس هماهنگی به‌عمل آمده هیچ‌گونه وسایل نقلیه‌ای به‌جز خودرو‌هایی که دارای مجوز و برچسب ویژه از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند در محدوده طرح اجازه توقف و تردد ندارند.

وی با بیان این‌که تمامی شهروندانی که قصد دارند در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، افزود: اتوبوس خط واحد از تمامی مسیر‌ها به‌سمت محل راهپیمایی پیش‌بینی شده و پس‌از اتمام راهپیمایی نیز اتوبوس‌ها از ابتدای بولوار شهید عباسپور تا میدان شورا پارک هستند تا در مسیر‌های مختلف خدمات‌رسانی کنند.

پاک‌ایزدی با اشاره به این‌که شهروندان می‌توانند از محوطه مدارس نزدیک به محل راهپیمایی به‌عنوان محل پارک‌ وسایل‌نقلیه استفاده کنند، گفت: کسبه و شهروندانی که در مسیر‌های منتهی‌به راهپیمایی سکونت دارند و یا محل کار و کسب‌شان قرار دارد باید از ساعت ۲۲ شب قبل از مراسم یعنی پنجشنبه خودروی خود را از محدوده ترافیکی روز راهپیمایی خارج کنند و باتوجه‌به مسدودشدن مسیرها از شهروندان و کلیه رانندگان تقاضا می‌شود تا مسیرهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند.
منبع: تسنیم
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcaown6a49ny61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین