تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
۰
plusresetminus
مشکل مالیاتی دردساز می‌شود؟

پس‌از شایعه حذف استقلال حالا نوبت پرسپولیس

در شرایطی که چند روز پیش خبر حذف استقلال از آسیا منتشر شد، حالا امروز این شایعه درباره پرسپولیس مطرح و گمانه‌زنی شده است.
پس‌از شایعه حذف استقلال حالا نوبت پرسپولیس
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» پرسپولیس شانس بالایی برای کسب مجوز حرفه‌ای داشت باز هم پرونده مالیات این تیم باعث‌شده تا برخی شایعات و اخبار به راه بیافتند و حتی خبر حذف پرسپولیس از آسیا در چند رسانه هم مطرح شود.

در حالی‌که گفته می‌شد پرسپولیس مدارکش را برای کسب مجوز حرفه‌ای به‌صورت درست بارگذاری‌کرده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد برخی خبرها حاکی از آن است که مشکل مالیاتی گریبان این تیم را خواهد گرفت.

 این‌طور که برخی رسانه‌ها نوشته‌اند پرونده مالیاتی این باشگاه هم‌چنان در جریان است و احتمال دارد که قرمزها به‌واسطه همین مشکل نتوانند مجوز حرفه‌ای را به‌راحتی دریافت کنند.

یکی از اخباری که در این مورد شنیده شده این است که باشگاه پرسپولیس به‌جای مفاصا حساب مالیاتی، نامه شکایت از اداره مالیات! را بارگذاری کرده است. اگرچه این خبر عجیب و غیرقابل باور است و باید خود باشگاه هم در این باره شفاف‌سازی کند اما در این مدت به‌قدری اشتباهات این مدلی از مسئولان باشگاه‌ها دیده‌ شده که هر خبری می‌تواند نگران‌کننده باشد. 

سال گذشته هم استقلال در بارگذاری اشتباهاتی انجام داده بود. البته عده‌ای هم این اتفاق را اشتباه ندانسته‌اند و می‌گویند به‌خاطر این‌که پرسپولیس با پرونده باز مالیاتی نتوانسته مفاصا حساب را دریافت کند نامه شکایت را بارگزاری کرده است.

باشگاه پرسپولیس ظاهراً بابت بدهی مالیاتی خود در سال‌های گذشته، دارای پرونده مالیاتی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومانی بوده که به این مبلغ اعتراض کرده است. این پرونده ابتدا در دیوان عدالت‌اداری بررسی شده و گفته می‌شود اعتراض پرسپولیس هم مورد قبول قرار گرفته و پرونده برای رسیدگی مجدد به یکی از شعب مالیاتی ارسال شده است.

با این‌حال رسانه‌ها گمانه‌زنی کرده‌اند که این شکایت و حتی مورد قبول واقع‌شدن آن کمکی به پرسپولیس که تا تاریخ مورد نظر برگه مفاصا حساب را دریافت نکرده نخواهد کرد و شنیده‌ها حاکی از این است که همین مسئله احتمال حذف پرسپولیس را بیشتر خواهد کرد. حالا باید منتظر ماند و دید که باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این خبر نشان خواهد داد و آیا مثل استقلال با سند و مدرک، اثبات خواهد کرد که مشکلی برای مجوز حرفه‌ای ندارد یا اتفاق دیگری می‌افتد.

منبع: فوتبالی
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcb9gb89rhba8p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین