تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «ابراهیم حسین‌زاده»,

از خط امام خمینی(ره) منحرف نشوید

در وصیت‌نامه شهید «ابراهیم حسین‌زاده» آمده است: از خط امام خمینی(ره) منحرف نشويد كه چنين رهبرى براى ملت ايران آرزوى است.
از خط امام خمینی(ره) منحرف نشوید
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شهید «ابراهیم حسین‌زاده» چهارم ‌خرداد ۱۳۳۶، در روستای سرونی از توابع‌ شهرستان‌ جيرفت به‌دنيا آمد. وی تا دوم راهنمايی درس خواند و در سال ۱۳۵۷، ازدواج کرد و صاحب يك پسر و يك دختر شد. كارمند مخابرات بود، به‌عنوان بسيجي در جبهه‌ حضور يافت. بيست‌‌‌وپنجم ‌‌تير ۱۳۶۱، در كوشك به‌شهادت رسيد. پيكر وی مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و پس‌ از تفحص سال ۱۳۷۷، در گلزار شهدای شهرستان زادگاهش به خاك سپرده شد.

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید ابراهیم حسین‌زاده را مرور می‌کنیم:

مگر جهاد يكى از واجبات فروع دين ما نيست، اگر شخص مسلمان در پايه و فروع دين آن را حساب كند بايد عمل نمايد و اگر عمل نكند بر خلاف دين اسلام مى‌باشد و خود را گرفتار و سزاوار اسلام نموده است. پس من اگر در راه خدا كشته شدم بايد شماهايى كه ادعاى چنين دين اسلامى داريد بدانيد به‌وظيفه خود عمل نمودم و درسى عبرت از من بگيريد و در راه خدا جهاد كنيد.

پدر و مادر مهربان اميدوارم كه بعد از من آمرزش طلب نمائید و اين راهى را كه من انتخاب نمودم راهى است بدون هدف نيست بلكه راهى است كه اولاد امام اول‌ ما اميرالمومنين كه فرزندى دلير و شجاع (همانند) سرور آزادگان حسين‌ابن‌على (ع) براى خدا و بر جاى نمودن و محكم كردن ريسمان اسلام خون خويش را به چنين هدفى نثار كرد.

اى پدر و مادرم افتخار كنيد كه چنين فرزندى را در راه خدا داده‌ايد كه هم در اين دنيا و هم در آخرت برايتان اميدوارى است، از شما مي‌خواهم كه بعد از من سرپرستى فرزندانم به‌عهده يگيريد و اگر همسرم خواست ازدواج كند مجاز است از نظر من حلال نمودم و اين طفل معصوم بيست روزه را بنام صديقه نام‌گذارى كنيد و نگهدار شده آن خداست.

وصيتى دارم به خواهرم، بعد از من آمرزش طلب و بخشش نمایيد چون كه در دوران كودكى شما را نادانسته آزار داده‌ام و به همسرت بگویيد راه مرا ادامه دهيد كه ان‌شاءالله پيروز خواهيد شد و از مرگ نهراسيد كه نعمت خداست.

برادران مهربانم، شما بايد بدانيد كه چنين برادرى را اگر از دست داده‌ايد بدون هدف نبوده و راهش را ادامه دهيد. و از خط امام(ره) منحرف نشويد كه چنين رهبرى براى ملت ايران آرزوى است در آخرت شما جوانان آينده جامعه باشيد و بايد بتوانيد چند نفرى را در خط اسلام معرفى و راهنمیئى كنيد.

بعد از من آمرزش طلب و بخشش فرمایيد و شكرگذار باشيد كه چنين فرزندانى را در راه خدا مى‌دهيد و خونش را در پاى درختى بنام درخت اسلام مى‌ريزيد كه روزبه‌روز رشد و تنومند مى‌شود. انسان از اول از خدا بوده و آخر هم بايد به نزد خود خدا برود. پس چه بهتر است كه در راه هدف و در راه خدا و آينده‌اى براى همه ملت ايران و جهان كشته شود و درسى عبرت براى باز ماندگان باشد.

وصيتى دارم به تمام فاميل و همسايگان و دوستان و آشنايان كه از اين موضوع متنفر نباشند و خيال كنيد كه ماها و برادران ديگر بدون هدف در راه خدا كشته مى‌شويم بلكه بايد بدانيد كه راهى مى‌رويم كه پيامبران و رهبران دوران گذشته طى كرده‌اند و شما هم از اين راه كه ما مى‌رويم ادامه دهيد و بهره ببريد كه در آخرت گرچه ماها و شماها نمى‌دانيم چه موضوعى دارد كه كسى در راه خدا مبارزه كند و كشته شود مقام بالا دارد و ارزش او نزد تمام ملائک‌ها چقدر است.


منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/م


  https://armanekerman.ir/vdcauwn6y49nyu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما