تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۹
۰
plusresetminus
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی جهنم را برای خود و مزدورانش مهیا کرده و باید منتظر خشم مقاومت و پاسخ کوبنده ایران باشند.
صهیونیست‌ها منتظر پاسخ کوبنده ایران باشند
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ اصغر زارعی در ارتباط با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: با گذشت فقط چند ساعت از این جنایت شاهد موج محکومیت حتی از ناحیه کشور‌های اروپایی بودیم و قطعاً این جنایت باید با واکنش شدید و محکم محافل و‌ مجامع بین‌المللی و حقوقی جهان روبه‌رو شود تا چنین جنایاتی تکرار نشود.

کارشناس مسائل بین‌الملل افزود: اما چرایی این اقدام متأثر از چند عامل خاص است. اولین موضوع ماجراجویی سران جنایت‌کار رژیم جعلی و معطوف نمودن جریان رسانه‌ای از جنایات رژیم در غزه و بیمارستان شفا در روز‌های اخیر و پس از آن ناتوانی و درماندگی در اداره جنگ و قدرت فزاینده مقاومت در برابر جنایات در غزه و در آخر هم استیصال رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت در جبهه‌های پیرامونی در برابر یمن، حزب الله، سوریه و عراق و.. است.

زارعی ادامه داد: اما باید منتظر اقدام جمهوری اسلامی بود؛ همان طور که قبلاً هم جمهوری اسلامی در شرایط و موقعیت و مکان مناسب یا مستقیم و یا از طریق نیرو‌های مقاومت پاسخ مناسب و کوبنده‌ای را داده در این مورد هم پاسخ بازدارنده‌ای را خواهد داد.

زارعی ابراز کرد: رژیم جعلی صهیونیستی باید بداند با این اقدام خود در واقع هیچ حریم ممنوعه‌ای را برای خود باقی نگذاشته و هریک از سفارتخانه‌ها و دیپلمات‌های مزدور این رژیم جعلی می‌تواند به هدف اقدام نیرو‌های مقاومت و عاشقان ملت فلسطین تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی جهنم را برای خود و مزدورانش مهیا کرده است و باید منتظر خشم آتشین مقاومت و پاسخ کوبنده ملت ایران باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/م

  https://armanekerman.ir/vdcdxz0f5yt0ox6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما