تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵
۰
plusresetminus
شب گذشته نشست اعضای شورای وحدت اصولگرایان کرمان با تعدادی از نمایندگان منتخب استان کرمان در انتخابات مجلس دوازدهم برگزار شد.
در نشست شورای وحدت اصولگرایان کرمان چه گذشت؟
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کرمان گفت: با توجه به شرایط جامعه، هم‌فکری در جهت ایفای نقش در این برهه تاریخی ضروری است.

وی افزود: رویکرد شورای وحدت در انتخابات اسفندماه، برگزاری انتخابات سالم بود و در غالب شهرستان‌های استان کرمان در این راستا حضور پیدا کردیم.

موسوی بیان کرد: رویکرد فعلی ما وحدت و همدلی است زیرا اکنون نیازمند همکاری و وحدت در بین نیروهای توانمند هستیم.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کرمان با اشاره به مشارکت حدود ۵۰ درصدی مردم کرمان در انتخابات گفت: این حضور مسئولیت منتخبان مردم را سنگین‌تر می‌کند.

در ادامه مجید دوستعلی منتخب مردم کرمان و راور در مجلس دوازدهم شورای اسلامی اظهار کرد: از نمایندگان مجلس بخواهید وظیفه نمایندگی خود را انجام دهند و شاه‌بیت حل مشکلات کشور این است که هر کس وظایف خود را انجام دهد.

وی بیان کرد: دو وظیفه‌ای که به‌عهده نمایندگان مجلس است، قانون‌گذاری درست و نظارت بر اجرای این قوانین است.

دوستعلی گفت: مجلس محل ریل‌گذاری است و اگر  درست عمل نکند، قطار اجرا در کشور به خوبی حرکت نمی‌کند.

شهباز حسن‌پور منتخب دیگر مردم کرمان و راور در مجلس دوازدهم نیز در این نشست اظهار کرد: برگزاری چنین نشستی بسیار ارزشمند است که امیدواریم در راستای اهداف نظام و مردم این‌گونه حرکت‌ها تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در بُعد نظارتی، نمایندگان مجلس اختیارات وسیعی دارند، افزود: درباره آنچه که به‌عنوان برنامه در زمان انتخابات ارائه دادم، کاملاً پاسخگو هستم.

حسن‌پور بر لزوم همفکری در جهت ایفای نقش موثر تاکید کرد.

غلامرضا نویدی منتخب مردم شهربابک در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه آسیب‌شناسی فعالیت‌های قبل از انتخابات باید انجام شود، گفت: خیلی از جریانات سیاسی این دوره تحلیل‌های اشتباه داشتند.

وی بیان کرد: پس از انتخابات انتظار می‌رود شورای وحدت همفکری بیشتری با نمایندگان منتخب مردم داشته باشد. ضمن اینکه جهش خدمت با مشارکت همه احزاب باید اتفاق بیفتد.

همچنین محمد معتمدی‌زاده منتخب مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس نیز در این نشست بیان کرد: مسائل و مشکلات استان کرمان زیاد است و این مهم همت همه را می‌طلبد تا در راستای حل مشکلات بکوشیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها در استان تصریح کرد: باید به‌صورت جدی به موضوعات معیشتی مردم توجه شود.

معتمدی‌زاده بیان کرد: معضل اصلی جامعه ما بی‌اعتمادی مردم و نخبگان است که عملکرد بد مسئولان به آن دامن زده که باید به آنان انگیزه دهیم.

منتخب مردم سیرجان و بردسیر در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه باید برنامه‌های بلندمدت در حوزه‌های مختلف داشته و به‌دنبال توسعه متوازن باشیم‌، گفت: مبارزه با مفاسد سیاسی و اقتصادی در استان بسیار مهم است که باید به صورت جدی شفافیت در دستور کار باشد.

بهنام سعیدی منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در انتخابات مجلس دوازدهم هم در نشست با اعضای شورای وحدت اصولگرایان استان کرمان اظهار کرد: شورای وحدت در استان در کنار سایر جریانات سیاسی عملکرد خوبی داشته و توانسته مسائل انتخابات را به خوبی تبیین کند.

وی افزود: برنده واقعی انتخابات، نظام جمهوری اسلامی و مردم هستند و پیروز میدان نداریم، بلکه مردم یک خادم را انتخاب کردند.
سعیدی تصریح کرد: حلقه مفقوده توسعه استان کرمان، عدم وحدت بوده و تلاش ما به‌عنوان منتخبان این است که ما ۱۰ نفر با هم وحدت و هم‌پوشانی و نگاهی واحد به مسائل استان داشته باشیم.

عبدالحسین همتی منتخب شهرستان‌های کوهبنان و زرند در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ نیز در این نشست بیان کرد: کرمان استانی ثروتمند ولی دارای محرومیت است. ظرفیت توسعه استان وجود دارد و باید حق و حقوق استان را از صنایع و ‌معادن بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه باید از همه احزاب استفاده کرد، زیر این جریانات به شناسایی مشکلات کمک می‌کنند.


منبع: ایسنا

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcc1xqsp2bq0i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما