تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان:

جمع‌آوری زکات فطریه در ۷۹۵ پایگاه کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: ۷۹۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در سراسر استان کرمان وجود دارد.
جمع‌آوری زکات فطریه در ۷۹۵ پایگاه کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) در کرمان؛ ناصر عسکری‌نژاد گفت: مردم استان کرمان می‌توانند به‌صورت مجازی و حضوری زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

وی با بیان این‌که در روز عید سعید فطر پایگاه‌های کمیته امداد استان کرمان در قالب ۲۰۸ پایگاه امدادی، ۳۳۳ مسجد و ۲۵۴ مرکز نیکوکاری زکات فطره را جمع‌آوری می‌کنند ،توضیح داد: ۷۹۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در سراسر استان کرمان وجود دارد که با کمک یک‌هزار و ۲۹۰ نفر از همکاران کمیته امداد استان کرمان برای جمع‌آوری زکات فطریه تلاش می‌کنند.

عسکری‌نژاد بیان کرد: از مردم مومن و روزه‌دار درخواست داریم بیشتر از روش‌های دستوری و از طریق تلفن همراه و به‌صورت غیرحضوری برای پرداخت زکات فطریه خود اقدام کنند تا در روز عید فطر و در شلوغی جمعیت کمتر به مشکل بخورند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان ادامه داد: مردم مؤمن و نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۳۴*۵# از طریق گوشی تلفن همراه خود و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۴۴ زکات فطره خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت کنند.

وی با اشاره به این‌که مردم در این ایام نسبت‌به سوءاستفاده برخی از افراد برای جمع‌آوری زکات فطریه هوشیار باشند، عنوا کرد: زکات فطریه بهتر است از زمان اعلام عید تا ظهر عید پرداخت شود ضمن این‌که ما نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بلافاصله مبالغ جمع‌آوری‌شده به‌دست افراد نیازمند برسد.

انتهای خبر/ پسند



  https://armanekerman.ir/vdcef78zxjh8ewi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین