تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «اکبر پورحاتمی»؛

آماده‌ جانبازی برای انقلاب اسلامی باشید

در وصیت‌نامه شهید «اکبر پورحاتمی» آمده: تمامی مادران و پدران شهیدان صبر پیشه کرده و آماده هرگونه جانبازی برای اسلام باشید.
آماده‌ جانبازی برای انقلاب اسلامی باشید
به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شهید «اکبر پورحاتمی» چهارم فروردين ۱۳۴۷، در بخش طغرالجرد از توابع شهرستان کوهبنان چشم به جهان گشود.

وی تا دوم متوسطه درس ‌خواند، به‌عنوان بسيجی در جبهه‌ حضور يافت. هفتم بهمن ۱۳۶۵، در آبادان بر اثر اصابت تركش به‌ شهادت رسيد. پيكر وی مدت‌ها در منطقه برجاماند و پس‌از تفحص سال ۱۳۷۴، در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه شهید «اکبر پورحاتمی» را در سالگرد شهید مرور می‌کنیم:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ
 
با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و با درود به روان پاک شهدای گلگون‌کفن و مردم و امت شهید‌پرور همیشه در صحنه مبارزه اکنون که این وصیت‌نامه را می‌نویسم به این معنی نیست که خود را لایق شهادت بدانم بلکه هنوز تا انسانیت و مومن واقعی شدن فاصله بسیار زیادی دارم.
 
از خداوند متعال خواهانم که اگر زنده بودنم برای اسلام را بگیرد تا شاید شهادتم را خدا قبول کند برای مکتبم و خداوند از تقصیرات ما بگذرد، عمری که از من گذشته بیشتر را در جهل و گمراهی بودم، خداوند به همه توفیق دهد که راهمان را که باید همان خط مستقیم و خط الهام باشد به‌نحو احسن طی کنم تا اینکه هم خدا از ما راضی شود و هم اینکه روح شهدا شاد شود.
 
از خداوند باری‌تعالی خواهانم که ما را از سربازان واقعی امام زمان قرار بدهد تا بتوانیم گذشته خود را جبران کنیم. پدر و مادر عزیزم ان‌شاءالله که مرا ببخشید و مرا حلال کنید چون نتوانستم دینی که به شما داشته‌ام ادا کنم، می‌خواهم هیچ ناراحت نباشید و همانند تمامی مادران و پدران شهیدان صبر و شکیبایی کنید و آماده هرگونه جانبازی برای انقلاب اسلامی باشید.
 
از تمامی برادران و خواهران حزب‌الهی در خط امام می‌خواهم که همیشه دنباله‌روی امام بودید بیش‌تر از پیش باشید و از خط امام خارج نشوید که همان راه پیروزی همین خط امام است، این راه هم به اطمینان کامل می‌گویم که لااقل بیایید و یک توشه برای آخرت بردارید و فرض ما شهید شدیم آیا عمری‌ست خانواده‌هایمان دوست ما بوده آن کسی که عمری‌ست و همه را نگه‌داری می‌کند آن کس دیگری‌ست، آن خدای تبارک و تعالی.
 
آیا این همه شهید شدند خانواده‌های آنها تهی‌دست شدند اینها که این حرفها را می‌زنند اینها بهانه‌ای بیش نیست اینها خودشان را گول می‌زنند جواب خدای تبارک تعالی را چه می‌دهند خداوند تبارک و تعالی را نمی‌توانید گول بزنید با این همه عمر خود می‌گذرانیم این عمر غیر از گناه چیزی دیگر فکر نمی‌کنم.
 
ای پدر و مادر ان‌شاءالله که مرا ببخشید و مرا حلال کنید و از خواهران و برادران حزب‌الهی می‌خواهم که از خط امام خارج نشوید که حق همیشه پیروز است و این را بارها امام فرموده است و از امت همیشه در صحنه تقاضا دارم که دست از یاری امام برندارید و از خدای تبارک و تعالی می‌خواهم که لحظات آخر عمر ما را شهادت در راه خویش قرار دهد و از خدای بزرگ می‌خواهم که ما را به راه راست هدایت کند.

انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcez78zvjh8exi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین