تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
۰
plusresetminus
امام جمعه رودبار جنوب:

فلسفه عید فطر وحدت مسلمانان است

امام جمعه رودبار جنوب گفت: فلسفه عید فطر وحدت مسلمانان حول محور ولایت است.
فلسفه عید فطر وحدت مسلمانان است
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «راه آرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک این عید بزرگ اظهار کرد: ما در ماه رمضان دستاوردهایی را کسب کردیم و باید آن‌ها را در بعد از ماه رمضان بتوانیم آن‌را حفظ کنیم.
 
وی در ادامه با بیان این‌که عید فطر روز آمرزش گناهان است، گفت: کم‌ترین چیزی که در روز عید فطر خداوند با بندگان خود عطا می‌کند، بخشش گناهان است.
 
امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: ماه مبارک رمضان تصفیه‌خانه نفس و فرصتی برای رجوع‌به فطرت انسان است و به‌همین دلیل پایان این ماه پر خیر و برکت از طرف خداوند متعال عید قرار داده شده است.
 
وی افزود: فلسفه عید فطر وحدت مسلمانان حول محور ولایت است.
 
افشارمنش خاطر نشان کرد: زکات فطره بر همه کسانی که قبل از شب عید فطر انسان بالغ باشند واحب است و باید زکات فطره به‌قصد قربت انجام شود و زکات فطره مهمان اگر نان‌خور خانواده باشد واجب است.
 
امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: خانواده‌های رودباری مراقبت کنند و باتوجه‌ به اتفاقات رخ داده در شهرستان از نگه‌داری هر گونه سلاح در منزل خودداری کنند.
 
وی مجدداً از حضور مردم در انتخابات تشکر کرد و متذکر شد: منطقه ویژه اقتصادی جازموریان که به تصویب مجلس رسیده است امام کلنگ‌زنی آن به‌تاخیر افتاده، لذا نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی ابن موضوع را پیگیری کند چراکه با راه‌اندازی این منطقه زمینه اشتغال خیلی از جوانان فراهم خواهد شد.
منبع:رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر
 
 
https://armanekerman.ir/vdcauwn6e49nye1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما