تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید علی انجم‌شعاع؛

جبهه‌هاى جنگ، دانشگاه اسلامى است

در وصیت‌نامه شهید علی انجم‌شعاع آمده است: اگر بعضى از شما توانايى داريد به جبهه‌هاى جنگ اين دانشگاه‌هاى اسلامى بياييد و ساخته بشويد.
جبهه‌هاى جنگ، دانشگاه اسلامى است
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» شهید «علی انجم‌شعاع» بيست‌وششم اسفند ۱۳۴۱، در شهرستان كرمان متولد شد. وی تا سال چهارم متوسطه تحصيل كرد، به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. هشتم مرداد ۱۳۶۲، در مهران بر‌اثر اصابت تركش به شهادت رسيد. پيكر وی مدت‌ها در منطقه برجاماند و پس‌از تفحص سال ۱۳۶۷، در گلزار شهدای زادگاهش به خاك سپرده شد.

در ادامه گوشه‌هایی از وصیت‌نامه شهید «علی انجم‌شعاع» را با یکدیگر مرور می‌کنیم:
بسم الله الرحمن الرحيم  
من به‌عنوان بك فرد مسلمان كه خود را در برابر اسلام و قرآن مسئول دانسته وظيفه شرعى خود را در اين ديده كه به جبهه‌هاى جنگ بياييم تا دست متجتين و غارت‌گران را از سرزمين مسلمين كوتاه كنيم و خداوند را سپاس مى‌گوييم كه من‌را در اين برهه از زمان به‌دنيا آورد و به من قدرت و توانايى داد تا در صف جندالله قرار بگيرم.

درود بر خمينى رهبرم مى‌فرستم كه با راهنمايى‌ها و ارشادهاى خود من‌را از منجلاب فساد نجات داد و خداوند ان‌شاءالله خداوند سايه رهبر عزيزمان را از سر اين ملت كوتاه نكند.

وصيتى كه به مردم مؤمن و شهيدپرور كرمان دارم اين است كه نمازهاى يوميه را حتى‌الامكان به جماعت بخوانند و حتى در نماز جمعه و در دعاهاى توسل و كميل و ندبه شركت كرده و امام امت و رزمندگان اسلام را دعا كنيد و همان‌طور كه امام امت فرمودند و تاكيد كردند كه مسئله اصلى ما جنگ است خواهشمند هستم كه جنگ را فراموش نكنيد و كمك خود را به جبهه‌ها قطع نكنيد و به جبهه‌هاى جنگ بياييد.

وصيتى كه به خانواده‌ام دارم اين است كه پدر و مادر عزيزم اگر من لياقت پيدا كردم و شهيد شدم هرگز گريه‌وزارى نكنيد كه شما با اين گريه‌وزارى خود منافقين و دشمنان انقلاب و اسلام را شاد مى‌كنيد و پدر و مادر عزيزم مگر من از على‌اكبر، امام حسين (ع) عزيزتر هستم و نیز شما از زينب (س) نيستيد و از دو برادر و خواهرانم مى‌خواهم كه راهم را ادامه دهند.

از دوستان عزيز مى‌خواهم كه اخلاق اسلامى را در همه‌جا رعايت كنيد و آن‌را سرمشق قرار دهيد هميشه به‌ياد خدا باشيد و توكل‌به خدا كنيد و هميشه باهم دوست و برادر باشيد و بر سر مسائل جزئى اختلاف پيدا نكنيد و وحدت را حفظ كنيد و دوستان عزيز من راهى را رفتم كه حسين (ع) رفت؛ جان‌دادم تا جانان باقى بمانند.

از شما مى‌خواهم كه اگر بعضى از شما توانايى داريد به جبهه‌هاى جنگ اين دانشگاه‌هاى اسلامى بياييد و ساخته بشويد كسانى كه توانايى جبهه آمدن را ندارند در شهر و در پشت جبهه پاسدارى و نگه‌دارى انقلاب اسلامى كه ثمره خون چندين هزار شهيد و معلول است باشيد و تابع فرمان امام امت اين پير جماران و استوره ايمان باشيد و سرپيچى از فرمان امام و پشت‌كردن با اسلام و قرآن و خدا است در آخر از دوستان مى‌خواهم كه من‌را ببخشند و دعاكنند كه خداوند گناهان من‌را ببخشد و راهم را ادامه دهيد. 

منبع: نوید شاهد کرمان
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcf0xdycw6djma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین