تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «عباس محمديان‌خنامان»؛

سرباز امام زمان(عج) نوبتی نیست!

در وصیت‌نامه شهید «عباس محمديان‌خنامان» آمده است: جبهه نوبت ندارد، سرباز امام زمان(عج) نوبتی نیست.
سرباز امام زمان(عج) نوبتی نیست!
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شهید «عباس محمديان‌خنامان» يكم شهريور ۱۳۴۶، در روستا خنامان از توابع شهرستان رفسنجان‌ به‌دنيا آمد. تا چهارم ابتدايی درس خواند. چوپان بود، به‌عنوان پاسدار وظيفه به‌ جبهه اعزام شد. بيست‌و‌دوم خرداد ۱۳۶۷، در شلمچه بر اثر اصابت تركش به گردن، شهيد شد. مزار وی در زادگاهش واقع است.

مروری بر وصیت‌نامه شهید «عباس محمديان‌خنامان»:

قال علی علیه السّلام: مَا لاِبْنِ آدَمَ وَالْفَخْرِ: أَوَّلُهُ نُطْفَةٌ، وَآخِرُهُ جِيفَةٌ، وَلاَ يَرْزُقُ نَفْسَهُ، وَلاَ يَدفَعُ حَتْفَهُ.

بنی‌آدم به چه چيز خود مى‌نازد؟ آغازش نطفه بود و پايانش مردار شود. توان آن ندارد كه خود را روزى دهد و نتواند كه مرگش را از خود دفع كند.

با سلام و درود به امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خمینی(ره) و با درود به شهیدان و سلام به رزمندگان پیروز اسلام.

أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً رَسُولُ اللَّهِ وَ اشْهَدُ انَّ عَلِیّاً وَلِیُّ اللَّهِ؛ شهادت می‌دهم که محمد رسول خداست و علی امام خداست.

ای پدر و مادر به وصیت فرزندت گوش کن که ببینید که پسرت چه وصیت دارد. وصیت دارم که در اول برای من گریه نکنید و بدانید که پسرت در راه خدا قربانی شده است و پیش خدا رفته است.

ای برادران عزیزم، شما در جبهه بیایید تا مشت محکمی به دهان صدام و آمریکا و شوروی بزنید. ای خواهر عزیزم، حجاب شما از خون من رنگی‌تر است و در میان مردم گریه نکنید و در برابر دشمن مثل زینب باشید تا چشم دشمن کور شود.

ای پدر و مادر عزیزم اگر که جنازه من را نیاوردند و یا مفقود شد، ناراحت نباشید و بدانید که من هر جا هستم پیش خدا هستم و ما برای خدا هستیم و پیش خدا می‌رویم. و وصیت دارم به امت شهید‌پرور ایران، ای امت شهیدپرور! کسانی که می‌توانید به جبهه‌ها بیایید  و هر کدام که نمی‌توانید، در پشت جبهه کمک‌های نقدی و جنسی خود را فراموش نکنید.

در مساجد در نماز جمعه شرکت کنید و جوانانی که می‌توانند به رزمندگان کمک کنند و در آغوش رزمندگان بیایند. و اگر جوانی جبهه برود و مأموریت آن‌ها تمام نشده است نگویید که نوبت ما نیست. جبهه نوبت ندارد، سرباز امام زمان نوبتی نیست. باید بیایند و اسلام را پیروز کنند.

منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdcgtz9quak9tw4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین