تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
۰
plusresetminus
مسئول بسیج رسانه استان کرمان مطرح کرد:

الگوپذیری هدف ره‌واره شهید مغفوری

مسئول بسیج رسانه استان کرمان گفت: «ره‌واره شهید عبدالمهدی مغفوری» با هدف الگوپذیری و ترویج اندیشه‌های ناب این شهید در خردادماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
الگوپذیری هدف ره‌واره شهید مغفوری
مجتبی سلطانی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» در رابطه با برگزاری «ره‌واره شهید عبدالمهدی مغفوری» گفت: برنامه‌ریزی شده تا ره‌واره شهید عبدالمهدی مغفوری به‌عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور به میزبانی بسیج رسانه استان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری ره‌واره شهید عبدالمهدی مغفوری را ترویج اندیشه ناب این شهید دانست و ادامه داد: این شهید بزرگ دارای سجایای اخلافی و منش بزرگی بود تا آن‌جا که مرحوم آیت‌الله جعفری امام جمعه سابق کرمان نیز به شهید عبدالمهدی مغفوری لقب آیت‌الله بی‌عمامه دادند و هم‌چنین شهید حاج‌قاسم سلیمانی در سخنرانی‌های خود او را به امام‌زاده تشبیه کردند.

سلطانی‌نژاد با تاکید بر این‌که مزار شهید عبدالمهدی مغفوری در کرمان ملجأ عاشقان و عارفان است، بیان کرد: اخلاص در عمل، عارف به‌تمام معنا و حساس بودن نسبت به بیت‌المال را از جمله ویژگی‌های شاخص شهید مغفوری است.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان تاکید کرد: این ره‌واره با هدف الگوپذیری نسل‌های آینده، تولید و اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای بنیان فکری و شناخت مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی در خردادماه و در ایام آزادسازی فتح خرمشهر با شکوه معنوی برگزار می‌شود.

 وی اعلام کرد: مسابقه و پویش ملی کتاب‌خوانی «به رنگ خدا» در چهار قالب «مسابقه چهار گزینه‌ای از مطالب کتاب»، «پویش کتاب‌خوانی با هدف تولیدمطالب فرهنگی و رسانه‌ای درباره کتاب و زندگی شهید»، «پادکست ویدئویی» و نیز« موشن گرافی و انیمیشن» برگزار می‌شود و جوایز ارزنده‌ای به تعداد ۳۱۳ نفر از برگزیدگان در این بخش‌ها اهدا می‌شود.

سلطانی‌نژاد ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار بیستم اردیبهشت ۱۴۰۳ خواهد بود که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی rangekhoda۱۴۰۳@gmail.com ارسال کنند هم‌چنین ارتباط با دبیرخانه این پویش به نشانی شهر کرمان، بلوار فردوسی، روبه‌روی تکیه عباسعلی ، اداره کل کتابخانه ‌ای استان کرمان یا از طریق شماره تلفن ۰۳۴-۳۲۲۲۲۴۳۵ امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه کتاب به نشانی زیر مراجعه کنند. 
http://book.iranseda.ir/detailsalbum/?VALID=TRUE&g=508303


انتهای خبر/ پسند
  https://armanekerman.ir/vdciquazyt1a5p2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین