تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۷
۰
plusresetminus
خاص‌ترین تیم‌های ورزش فعلی ایران؛

سه پیروزی برای قهرمانی هندبال مس کافی است

تیم هندبال مس کرمان را می‌توان یکی از خاص‌ترین تیم‌های ورزش فعلی ایران دانست که وضعیتی بسیار جالب توجه برای خود ساخته و پرداخته است.
سه پیروزی برای قهرمانی هندبال مس کافی است
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ در هیچ یک از لیگ‍های برتر رشته‌های تیمی ورزش کشور، در این فصل هیچ تیمی موفق نشده است تمامی بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و تیم هندبال مس کرمان تنها تیم ورزشی یک رشته گروهی در سطح لیگ‌های برتر کشور می‌باشد که در تمامی ۱۶ بازی خود به پیروزی رسیده است.

از همین‌رو تیم هندبال مس کرمان یک وضعیت منحصربه‌فرد عالی برای خود ساخته و پرداخته است و اگر این تیم بتواند در ۶ بازی باقی‌مانده خود نیز در لیگ برتر، مسابقات خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، در تاریخ ورزش ایران رکوردی جاوادانه ثبت خواهد کرد.

هندبالیست‌های مس کرمان که قبل از ثبت هر رکوردی، کسب عنوان قهرمانی این فصل را هدف اصلی خود قرار داده اند، با یک بازی کمتر نسبت به رقیبانش با ۳۲ امتیاز و چهار امتیاز اختلاف نسبت ‌پنج تیم بعدی در صدر جدول قرار دارد.

بدین ترتیب در ۶ بازی باقی‌مانده تیم مس کرمان به پایان رقابت‌های این فصل خود، اگر تیم گیتی‌پسند به‌عنوان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده مس در جدول، تمامی پنج بازی پیش‌روی خود را نیز برنده شود، تیم مس کرمان با کسب تنها سه پیروزی از بازی‌های پیش‌روی خود، قهرمانی زودهنگامش را در لیگ برتر کشور قطعی خواهد کرد.

این درحالی است که تیم مس کرمان از مقطع بازی‌های سنگین خود نیز با موفقیت عبور کرده است و نحوه چینش بازی‌های پیش‌روی این تیم به‌گونه‌ای است که خیلی اتفاقات عجیب و بعیدی باید رخ دهد تا مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال این فصل نگردد.

تیم هندبال مس که آخرین قهرمانی خود را در لیگ ۹۸-۹۹ ثبت کرده است، حالا در آستانه تکرار قهرمانی خود پس‌از چهار سال در لیگ برتر می‌باشد.
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdchwvnzx23nkxd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین